• Lid sinds 10 mei 2015

1. -

De Gouden Leeuw

Valkenburg

h.romling heeft nog geen foto toegevoegd

1. h.romling's profielfoto
    h.romling heeft een recensie geschreven voor De Gouden Leeuw

Je gelooft het nooit wat hier gebeurt!! Ga ik met mijn vriendin even lekker eten en drinken in valkenburg, zaten lekker gezellig, drinken besteld eten besteld, even genieten. Komen er een paar vrienden en familie leden aan, die erbij komen zitten, totaal met 12 personen [ook kids]. Hebben allemaal nog wat besteld en ook zij gaan overleggen om te eten daar. Gelijk komt er uit het raam een hoop water!! En geen glas of een emmer, maar veel!! Diverse mensen van ons nat, diverse tafels nat, kussens nat, klein kind in kinderwagen nat. Wij boos reageren, de bazin boven aan het raam, boos naar ons toe. Mensen op straat die het zagen gebeuren vonden het niet normaal en zelfs mensen die wilde gaan zitten liepen weg. Komt de bazin naar onderen, bied mij en mijn vriendin een kopje koffie aan en de mensen die het hardst getroffen zijn laten ze lopen en zegt ze niet eens sorry tegen [alleen tegen ons]. In totaal 65 euro moeten betalen voor drinken en eten samen en een kopje koffie gratis, zeik nat, moederdag verpest, 10 boze klanten [en de klanten die wilden gaan zitten] weg. Gaat mevrouw naar binnen, nergens meer te bespeuren en laat het personeel achter met de boze klanten, bah bah. Zelf zijn we uit het dorp en veel kennisen en vrienden van ons komen/kwamen [nu zeker niet meer] hier. Er gaan veel geruchten over de spontanietijd en vriendelijkheid van de eigenaars en dat zie je ook aan de mensen/klanten die er nog komen, veel is bevestigd vandaag. En lang niet meer de zaak die het ooit was. Steeds meer mensen blijven weg. Een goed gesprek en redelijke oplossing had ik wel op zijn plaats gevonden. Maar ja, hoe goed ben je als je op een dag bijna 300 euro kunt verdienen [of misschien nog meer als we allemaal hadden gegeten en gedronken en wilde blijven zitten] en veel klanten verliest door een stommiteit die jezelf maakt. En daarbij interesseert het hen ook nog helemaal niet laten ze blijken. Mensen let op en kijk uit.

Eten is daar goed, personeel goed maar service en eigenaars hebben in valkenburg een slechte naam. Laat je niet afblaffen. Je moet alleen betalen en de mond houden net als wij nu moesten doen. Goed bezig!!