• Lid sinds 13 juli 2014

Etenstijd

Tilburg

H.Huismans heeft nog geen foto toegevoegd

1. H.Huismans's profielfoto
    H.Huismans heeft een recensie geschreven voor Etenstijd
    Internationaal Tilburg

Gisteren wezen eten bij Etenstijd met mijn gezin. Net voor vertrek hier de recensies gelezen en best geschrokken. Zelfs nog even getwijfeld of we wel moesten gaan. Toch richting Tilburg gereden en daar geen moment spijt van gehad. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Lege borden werden zeer snel opgehaald.

Het eten was ronduit heerlijk. De koude voorgerechten waren heerlijk vers, evenals het stokbrood. Warme voorgerechten ook ter plekke goed klaar gemaakt en lekker.

Vlees van de grill goed gaar en lekker mals. Vis idem dito. Mensen achter de grill hadden ook duidelijk plezier in hun werk, ondanks dat het best druk was. Ondanks deze drukte wist men de wachttijden aan de grill lekker kort te houden.

De frietproducten waren ook vers en altijd warm, werden ook met grote regelmaat bijgevuld. Enig minpuntje waren de snacks die zowel gepaneerd als ongepaneerd in 1 bak werden gelegd, dit zouden ze eigenlijk gescheiden moeten doen.

Het buffet was prima op orde en werd ook constant in de gaten gehouden door een jongen die met behulp van een iPad alles doorgaf aan de keuken. Hierdoor geen lege bakken maar constante aanvulling van de producten! De sate was heerlijk en het varkenshaasje in het buffet heerlijk en mals!

Het buffet met nagerechten was zeer uitgebreid, alles vers en zeker genoeg aanwezig. Ook hier constante aanvulling. Er waren even wat problemen met de chocoladefontein, maar die werden binnen mum van tijd opgelost. Overigens was de chocolade uit de fontein wel degelijk echte chocolade en niet een of ander chemisch goedje.

Alcoholische dranken niet op, maar te zien bij de tafel naast ons was dat ook prima op orde. Glazen van normaal formaat.

De gehele ambiance van de zaak was voor een "all you can eat" zaak gezellig, over de inrichting is duidelijk nagedacht. Ondanks de grootte hadden we echt niet het idee in een massale tent te zitten.

Mijn zoon van 11 heeft zich ook prima vermaakt in Kindertijd, goed geregeld daar!

Kortom, ons zien ze daar zeker nog vaker terug!