• Lid sinds 1 oktober 2011

Kaatje bij de Sluis

Blokzijl

De Lindehof

Nuenen

H.B heeft nog geen foto toegevoegd

1. H.B's profielfoto
    H.B heeft een recensie geschreven voor Kaatje bij de Sluis

Na veel goede recensies uit onze omgeving besloten wij in de restaurantweek te gaan eten bij Kaatje.
    De ontvangst en sfeer in het restaurant geven je het gevoel dat het goed georganiseerd was en dat je niet 'zomaar' dit restaurant binnen loopt. Niet op een onprettige manier.
    Over het eten waren wij aangenaam verrast. Ontzettend lekker gegeten. Echter waren er een paar minpuntjes, een iemand van ons heeft een gluten allergie en dit werd een paar keer door de bediening vergeten. Ook werd er niet overal aan tafel wijn ingeschonken en moesten wij zelf aangeven dat er iemand vergeten was. Beetje slordig.
    Ondanks dat het eten heel erg lekker was is er nooit gevraagd of het gesmaakt had of dat het naar wens was.

De algehele indruk van dit restaurant is heel goed. Zeker een aanrader!

2. H.B's profielfoto
    H.B heeft een recensie geschreven voor De Lindehof

In verband met de restaurant week besloten wij verschillende restaurants uit te proberen, met als afsluiter De Lindenhof.
    Om eerlijk te zijn hadden wij nogal hoge verwachtingen van dit restaurant, maar dit viel al met al een beetje tegen. Het eten was prima bereid, maar voor ons gevoel op 'safe' gespeeld. Het was niet erg spannend. De sfeer en de bediening was verder prima.
    Wij zijn helaas niet erg onder de indruk van dit restaurant.

6,5