• Lid sinds 19 juli 2020

De Koffiepot

Dokkum

H heeft nog geen foto toegevoegd

1. H's profielfoto
    H heeft een recensie geschreven voor De Koffiepot

H

We hadden 2× appeltaart met bolletje ijs en slagroom met 2 latte… besteld. Moesten erg lang wachten en stonden al op het punt om te vertrekken. Eindelijk kwam de appeltaart, die heerlijk was. Maar de latte... liet zolang op zich wachten dat we de appeltaart al bijna op hadden. Klopt niet, zoiets serveer je tegelijk. Daarbij stond ik versteld van de gang van zaken. In deze tijd van corona werd weinig aandacht aan geschonken, en zeker de toiletten. Denk gauw een 30 man/vrouw die die gebruik maakte van het toilet. Zonder tussentijdse schoonmaak.
    Ook bij het plaats nemen aan een tafeltje stond het vuile servies er nog van de vorige gasten. Bij het opnemen van de bestelling vroeg ik of ze dat kon weg halen. Er werd een gedeelte meegenomen, maar de rest bleef staan. De tafel werd niet schoongemaakt. Zag een medewerkster uit de frietpan patatjes pakken met haar handen. Vind het erg om dit mee te maken, zeker als je voorzichtig moet/wil zijn ivm gezondheid. Deed allemaal erg rommelig aan, te veel mensen die hun eigen ding maar doen. Totaal geen beleid, zou beter kunnen. Kom hier ook niet meer, en raad een ieder af om daar iets te nuttigen.

3,6