• Lid sinds 30 maart 2014

't Zusje

Cuijk

Gwen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gwen's profielfoto
    Gwen heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Onverwachts kwamen wij bij 't zusje terecht, vanuit Amsterdam een weekendje Cuijk en geen idee waar we heen moesten, maar werden meteen zeer vriendelijk onthaald. Het zijn allemaal kleine gerechtjes maar precies groot genoeg, zo kan je meerdere gerechtjes proeven en ze zijn echt allemaal even lekker! Bijna voortreffelijk te noemen. Een prettige verrassing was ook dat ze naast de gewone kaart ook nog speciaal voor vegetariërs een kaart hebben, er is echt overal aan gedacht! Wij werden bediend door Lisa, een heel spontaan meisje, zeer attent en je hoeft maar te denken aan iets bestellen en ze staat al voor je klaar! Daarnaast was de volledige bediening zeer gastvrij. We hebben de hele avond heerlijk aan tafel gezeten en de rode Spaanse huiswijn was super en goed te betalen. Als ik dan iets negatiefs zou moeten zeggen is het beschikbaar stellen van een karaf water maar ach ja dat waren we eigenlijk al snel vergeten. Wij vonden het bijzonder om zo veel gerechtjes te kunnen eten zonder een heel vol gevoel te krijgen, ook vanwege de timing van het uitserveren. Kortom; een heerlijke avond gehad met super eten en een top bediening, een echte aanrader voor iedereen!!