Activiteiten van Guido

1. Guido's profielfoto
    Guido heeft een recensie geschreven voor Boothuys

Goed ontvangen voor een zes gangen diner. Heerlijk gegeten, veel afwisseling in de verschillende gangen.

Gezellige ambiance.We komen graag nog eens terug in een van de zomermaanden als we wat meer van de omgeving kunnen zien.

2. Guido's profielfoto
    Guido heeft een recensie geschreven voor De Smaak van Vietnam

Heerlijk hapjesmenu. Goede service, duidelijke uitleg van de hapjes. Lekker gegeten.
    Helaas voor ons is Vietnamees niet zo pikant gekruid, veel munt en Limoengras, weinig peper.
    Het kindermenu, patat met appelmoes/kroket/frikandel, zou wat creatiever en gezonder kunnen.

Wel een fijne avond gehad in een goede sfeer.

3. Guido's profielfoto
    Guido heeft een recensie geschreven voor Super House Siang Jiang

Heerlijk gegeten. Specialiteit is de keuken uit de Chinese provincie Szechuan. Lekker pikant eten met veel pepers.

Een aanbeveling waard omdat de meeste Chinese restaurants in Nederland gerechten uit de Kantonese keuken serveren.

4. Guido's profielfoto
    Guido heeft een recensie geschreven voor Bij Petrus

Guido

Lekker voorgerecht. Positief dat bij het voorgerecht de Petrus Special veeel smaakverschillen zitten en er ook nog Tabasco bij wordt geserveerd.

Het hoofdgerecht, vis, was wat vlak en een tekort aan smaak. Wellicht kan daar ook wat citroen aan worden toegevoegd. De groenten en patat waren prima.

De kaas als nagerecht was uitstekend met weer veel smaakverschillen.

De tafels zijn wat aan de hoge kant of de stoelen zijn wat te laag. Het lijkt of dit niet prettig zit voor de kortere of gemiddelde klant.

Als met al hebben we plezierig gegeten. Service is in orde.

5. Guido's profielfoto
    Guido heeft een recensie geschreven voor La Payuca

Prima avond gehad met een gezellige sfeer in het restaurant en lekker eten en drinken.

Opvallend goede kindermenu's. Geen snacks maar fatsoenlijk, gezond eten voor de kinderen.

De porties zijn voldoende groot om zelfs de ergste honger te stillen. We komen zeker nog eens terug.

6. Guido's profielfoto
    Guido heeft een recensie geschreven voor De Smidse

Restaurant De Smidse is geen kindvriendelijk restaurant. Een kindermenu staat niet op de kaart.

Met twee kinderen hadden we vroeg gereserveerd, half zes. Toen we om half acht wilden beginnen aan het dessert, was er geen tijd (!) om dit te maken. Te weinig personeel in de keuken.

Helaas, het lekkerste voor kinderen is nl. het ijsje....

Jammer want de Smidse is ook niet de goedkoopste in Woerden.

Met vier personen krijg je bij de hoofdgerechten een kommetje salade, bordje friet en schaaltje mayonaise. Als je dit met zijn vieren opgegeten hebt, wordt dit bijgevuld. De extra kosten zie je vervolgens, tot je verrassing, op de rekening.