Activiteiten van Grendel

1. Grendel's profielfoto
    Grendel vindt de recensie door Grendel voor Het Wapen van Aelden niet leuk

De bediening en de bazin die ik er op aansprak vinden dan 10 minuten wachten op je biertje normaal is. Dit terwijl de zaak voor minder dan 20% gevuld is.
    Zoek een ander terras, want hier hebben ze de klantvriendelijkheid en efficiënt werken niet begrepen.

2. Grendel's profielfoto
    Grendel heeft gereageerd op een recensie van Het Wapen van Aelden

Marij, ik deel je ervaring. Slechte Toko en onvriendelijk. De puberale ober was zelfs zo recalcitrant dat ik de baas wilde spreken.
    Dat was een Miep die het normaal vond dat je 10 minuten moet wachten op een drankje, dat nog los van de superdroge tosti met een bolletje aardappelsalade zonder bestek. Ik word niet snel kwaad, meestal bedroefd, maar deze lui hebben de plank totaal misgeslagen en hebben het bestaansrecht van een Zonnedauw.
    Onschuldige passanten uitzuigen is het businessmodel.
    Ik hoop dat dit soort sites er aan bijdraagt dat ze gaan inzien dat het een verkeerd businessmodel is, danwel dat ze competente uitbaters krijgen.

Grrr.... wat een negatieve ervaring op zo'n mooie dag

3. Grendel's profielfoto
    Grendel heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Aelden