• Lid sinds 8 augustus 2011

SuuS

Vlissingen
  2. SuuS

Vlissingen

Greet heeft nog geen foto toegevoegd

1. Greet's profielfoto
    Greet heeft SuuS toegevoegd als favoriet restaurant

SuuS eetgelegenheid gesloten

€€ -
    • Eetcafé
    Aagje Dekenstraat 3 Vlissingen
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. Greet's profielfoto
    Greet heeft een recensie geschreven voor SuuS

Ergens eind mei verleden jaar na een fietstocht naar Vlissingen met vrienden toevallig Suus ontdekt.
    Lekker op het terras uitgerust,met wat drankjes en kleine hapjes. Wat ik daar nog van kwijt wil is dat door de serveerster bij de bestelde wijn een groot karaf ijswater werd neergezet zonder dat we daar om moesten vragen. Da's weer eens wat anders dan bij de meeste zaken. Dat viel gelijk goed.

Sindsdien kom ik regelmatig bij Suus; alleen of met vrienden ik voel me er echt welkom. Zo ook weer dit weekend.
    Dit keer met z'n vieren gegeten . Twee van ons kozen voor het maandknaller 3-gangen.
    De andere kozen vooraf de proeverij van Suus voor 2 personen en als hoofdgerecht Surf en Durf. Een absolute aanrader.
    Een van onze vrienden lust en mag het het 1 en ander niet vanwege glutenvrij eten en daar werd zonder pardon en na gesprekje aan tafel met de vrouwelijke chef (Suus?!) de nodige aanpassingen voor gemaakt. Complimenten hiervoor. Heerlijk gegeten en heel attent weer grote karaf ijswater bij de wijn geserveerd.
    Tussendoor hebben we relaxed drankje gedronken en gerookt in de rokerslounge (in een soort van Sky-box / balkon) achterin de zaak. Gasten vergeten alleen af en toe de deur goed te sluiten wat dan voor hilarische taferelen zorgt.
    In Suus werken ze met een klein team (Maar dat kan niet anders in deze moeilijke tijden) wat wel aangenaam is voor de mensen die regelmatig terugkomen (de herkenning) maar waardoor de gastheer als een druk is als bezig bijtje rond gaat. Ook is de chef druk in de weer vooral als er gasten hun eten net ietjes anders willen dan gebruikelijk; maar toch nemen ze de tijd voor een praatje bij je. Toch chapeau!

Ook deze keer alles vers en we hebben reuze genoten in een ontspannen sfeer met afwisselende muziek.
    De verplaatsing van die lange bank is ook een goede zet in mijn ogen. Kan ik niet meer van die verhoging struikelen.

Twee kleine minpuntjes
    s' Zomers zit je hier heerlijk op het terras maar in de winter kan de buitenkant wel iets gebruiken want nu zo van buiten kan je niet zien dat het binnen zó goed en gezellig is.
    En wij begrijpen dat een pinautomaat een probleem is en de bank de buurman is maar toch zijn er mensen die denken dat pinnen een normale zaak en verwachten dat elke zaak die heeft ..

Echt weer superlekker gegeten en betaalbaar. Suus en team: blijf doorgaan en wij blijven komen en zeer regelmatig

3. Greet's profielfoto
    Greet schreef:

buiten de deur eten is een must voor mij.