• Lid sinds 9 februari 2013

Activiteiten

1. Grandcafé 't Gerecht's profielfoto
    Grandcafé 't Gerecht heeft gereageerd op een recensie van Hét Postkantoor

Goedemiddag Esther,

Wat vervelend dat jullie geen goede ervaring hebben gehad bij ons, dit vinden wij natuurlijk erg jammer. Kun je mij je contact gegevens sturen? Dan kan ik wat meer informatie ontvangen. Ik hoor het graag!

met gastvrije groet,

Henrica

2. Grandcafé 't Gerecht's profielfoto

Goedemiddag,

Bedankt voor deze mooie recensie! Dat doet ons natuurlijk goed! Kunt u aangeven op welke dag (en tijdstip) u bij ons bent geweest, dan kunnen wij ons ook buigen over de kritische noot. En natuurlijk, de complimenten voor het nieuwe personeelslid doorgeven.

Ik hoor graag van u!

Met gastvrije groet,

Henrica Brijder

3. Grandcafé 't Gerecht's profielfoto

Goedemorgen Joe,

Wij vinden het jammer om deze recensie te lezen. Mag ik je vragen om contact met ons op te nemen, zodat ik iets meer informatie over dit bezoek kan achterhalen? En natuurlijk om naar een passende compensatie te zoeken. Graag ontvang ik je gegevens via e-mail: info@gerechtheerenveen.nl of neem gerust telefonisch contact op.

Met gastvrije groet,

Henrica Brijder
    namens Grand Café 't Gerecht

4. Grandcafé 't Gerecht's profielfoto

Hallo Jos,

Wat vervelend om te lezen dat je niet zo'n fijne ervaring hebt gehad in 't Gerecht.
    Hopelijk kunnen we je nare gevoel enigszins weer wegnemen.
    Ik nodig je van harte uit om nogmaals bij ons te komen voor een kop koffie & gebakje naar keuze, op onze kosten!
    Je kunt dit berichtje laten lezen aan mijn collega's, dan zorgen we ervoor dat het goed komt.

Hopelijk zien we je snel weer, Jos!

Gastvrije groet,

Namens het team van Grandcafé 't Gerecht