• Lid sinds 23 mei 2019

Eten, drinken, (net)werken en genieten in een relaxte, fijne omgeving. Voel je welkom bij Grand Café Z!

Van restaurant:

Grand Café Z heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Grand Café Z 's profielfoto
    Grand Café Z heeft een recensie geschreven voor Grand Café Z

De runderburger die ik heb gegeten was echt super lekker. Alle andere tafelgasten waren ook erg enthousiast over het eten en de sfeer. We hebben ons uitstekend vermaakt en komen zeker terug!

2. Grand Café Z 's profielfoto
    Grand Café Z heeft gereageerd op een recensie van Grand Café Z

Dag Lex! Wat ontzettend leuk om je ervaring in ons restaurant te lezen! Mooi dat je hebt genoten met je gezelschap. Tot een volgende keer!

3. Grand Café Z 's profielfoto
    Grand Café Z heeft gereageerd op een recensie van Grand Café Z

Dag Hendrik, fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Bedankt voor het hoge cijfer en de recensie!

4. Grand Café Z 's profielfoto
    Grand Café Z vindt de recensie door Hendrik voor Grand Café Z leuk

Hendrik

We hebben zaterdagavond heerlijk gegeten in het mooie gebouw van Grand Cafe Z. We werden vriendelijk ontvangen en zelfs onze namen stonden op de tafel. We zijn gegaan voor een 3-gangen menu waarbij we 4 unieke amuses kregen. We konden aangeven wat we niet wouden hebben waarna de koks vervolgens een uniek diner voor ons hebben bereidt.
    Bij elke gang kregen we een perfecte wijn en de gerechten waren zeer verrassend. Een unieke ervaring met erg vriendelijke bediening en koks. Zeker een aanrader voor een luxe avond uit eten voor een schappelijke prijs.

5. Grand Café Z 's profielfoto
    Grand Café Z vindt de recensie door Jan voor Grand Café Z leuk

We hebben echt genoten van het eten en drinken bij dit Grand café in Leeuwarden.
    Het concept is heel erg fijn als je (bijna) alles lust en geen keuze kunt maken. Het menu wordt namelijk vastgesteld door de chef in de keuken. Je kunt vooraf aangeven of je ergens allergisch voor bent of zeker niet voorgeschoteld wilt krijgen. Vervolgens geef je de hoeveelheid gangen aan (2,3, 4 of 5-gangen). Wij werden 5 keer verrast met heerlijke diverse gerechten. Deze werden zowel door de chef als de vriendelijke bediening beschreven (wat ligt er op het bord of zit er in het glas en hoe is het gerecht klaar gemaakt).
    Zeker de moeite waard. Wij gaan hier zeker vaker naar toe!
    (P.s.: Prijs-kwaliteitverhouding is ook goed!)

6. Grand Café Z 's profielfoto
    Grand Café Z vindt de recensie door Tom voor Grand Café Z leuk

Ik kom regelmatig bij Grand Café Z een kopje koffie drinken of lunchen en heb hier twee keer heerlijk gedineerd. Grand Café Z is een verrassend hoog culinair niveau voor grand café, wat je van een grand café en de buitenkant niet zou verwachten.

Afgelopen zaterdag een 4 gangen verrassingsdiner met vooraf een amuse bereidt door de chefkok bij de keuken. Alle bereidingen waren verrukkelijk en werden vergezeld van een passende wijn.

Ook kan je vanaf je plaats de keuken inkijken. Daar wordt echt hard gewerkt, om alles in goeie banen te leiden. De sfeer, was heel goed en de bediening is heel attent en vriendelijk.

Kortom, het is een sublieme plek om te zijn. Als je echt eens culinair verrast wilt worden, moet je Grand Café Z zeker niet overslaan.

7. Grand Café Z 's profielfoto
    Grand Café Z vindt de recensie door Gea voor Grand Café Z leuk

Echt verrassend heerlijk gegeten, met heel vriendelijk personeel. Ze kwamen ons zelfs achterna in de stad omdat we onze tas vergeten waren! Wat een superservice!!

8. Grand Café Z 's profielfoto
    Grand Café Z heeft gereageerd op een recensie van Grand Café Z

Hey Gea, supergasten verdienen een superbehandeling! Leuk dat jullie langs zijn geweest en fijn om te lezen dat alles naar wens was. Tot een volgende keer!