Lijsten

Brunssum
Nieuwe recensie

Activiteiten

1. Internationaal Schoorl

Vandaag hebben we in een opwelling eten besteld bij De Zilte Zoen in Schoorl. Vanwege de Corona-situatie moesten we het uiteraard thuis opeten.
    Keurig op tijd was het eten klaar. In de auto voelde de onderkant van de tassen heet aan en thuis aangekomen was het openmaken van de verpakkingen steeds een zeer aangename verrassing.
    De Vegan Jackfruit Curry, de Black Angus Burger en de spareribs smaakten écht lekker. Zo is uit eten thuis een feestje. Bedankt!

2. Michel Burger

Wij belde voor sluitingstijd op en er werd niet opgepakt. In totaal vier keer gebeld, de vierde keer werd er wel opgenomen en zijn we in 20 seconden afgepoeierd met we zijn gesloten. Geen sorry of bedank niks... Wij dachten we steunen jullie tijdens deze periode maar doen dat dus nooit meer! Echt zeer zeer zeer teleurgesteld!

3. Martijn D

Vertaal van English naar Nederlands

Erg slecht. De friet was heel hard, waar de helft simpelweg kon worden weggegooid. De satesaus was waterdun en de snacks waren veel te lang gebakken met gevolg keihard. Sinds het vertrek van de vorige eigenaren enorm verval in kwaliteit.

4. Clement van Droffelaar

Mooie frisse zaak.
    Heerlijk gegeten.
    Personeel geeft deskundig advies en laat je proefen.
    Grote aanrader.

5. Mijn ouders zijn nieuw in Borculo komen wonen, wij hebben deze Italiaan uitgeprobeerd en het is ons vaste adresje geworden. Goede kwaliteit!!

6. Dat was weer genieten bij Jan en Tineke, wij waren unaniem met elkaar eens dat het eten weer verrukkelijk was en ook een hele goede bediening!

35 vorige recensies
  7. Prima om te eten voor je naar de bios gaat. Leuk personeel. Geen plaats om romantisch 3 uur te vertoeven. Eten lekker maar simpel. Vreemd vond ik bij de pasta kiezen aardappels of friet??

8. Familie S.

Echt te duur voor wat je krijgt. Wel leuke sfeer en bediening.

9. Internationaal Bemmel

Sylvia Janssen

Bij het wapen in bemmel kun je heerlijk eten maar ook zeker lekker borrelen aanrader.

10. West-Europees Naaldwijk

Joan tijssen

Bar slecht!
    Allemaal mooie foto’s van kreeft en oesters.
    Nou wij hebben ze niet gezien.
    Lange rijen alles viezig. Ijskoude uitgedroogde kaasjes bah. Nooit meer. En zeker niet voor deze prijs.

11. Wim Jager

Wij komen hier vaak. De prijzen zijn zeer gunstig. De maaltijden zijn zeer goed en we gaan altijd tevreden naar huis.

12. Huub Cuijpers

We hadden gereserveerd voor n verjaardags- lunch. Prima tafeltje, sfeervolle locatie, gastvrije en vlotte bediening… kers op de taart… voor je het weet is het “ laat”… top!

13. Jacqueline

Komen hier regelmatig vanaf februari maar nu de beste frites bakker sinds tijden Nelly! Top friiet

14. Maarten Van Velsen

Leuke sfeer, goede pizza en wijnen. Schone glazen en zeer correct en ervaren personeel.

15. Pannenkoekenhuis Huissen

Ons plan was om gisterenmiddag 17.00 Uur even lekker iets te gaan drinken en een pannenkoek te gaan eten.
    Nu zat ik hier al bijna 15 minuten op het terras (LET OP: 38 graden onder de bomen) en werd door niemand aangesproken, van lust u misschien/toevallig iets te drinken en of te eten!
    Wel een erg jong meisje hielp een tafel verder waar oma, moeder en twee kinderen zaten, deze werden voorzien van de kaart, wat te drinken en later nog een karafje met water, helaas werd ik geheel genegeerd.
    Je begrijpt dat ik me op een gegeven moment erg opgelaten voelde en voelde me totaal hier niet welkom, ondanks dat er een ander meisje met een slang wat water aan het sproeien was op het terrein gebeurde er niets richting mij.
    Inmiddels kwam mijn partner eraan gereden op de fiets en wou richting het terras lopen, waarop ik zei, laat maar we zijn hier niet welkom en gaan wel ergens anders ons geld uitgeven waar we wel welkom worden geheten.
    Toen ik van het terras afliep en op mijn fiets stapte kwam dat jonge meisje ineens wel richt mijn en vroeg of we iets wilden bestellen, waarop ik er aangeslagen op haar reageerde, van helaas net wou je me niet zien en of helpen dus fijne dag hier.
    Hierop schrok ze kennelijk wel en bood haar excuses aan, ja mosterd na de maaltijd.
    Jammer dat de eigenaren en of leidinggevende hier niets mee doen.
    Afijn we hebben het elders toch nog erg naar onze zin gehad, gemiste kans!

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  16. Geweldig, heerlijk gegeten, ontzettend leuke spontane bediening. Voie herhaling vatbaar.

17. A. Coster

We hebben in de nieuwe zaak van Costa Smeralda gegeten. Na anderhalf uur kwam het eten, we kregen eerst een bord sla, want we wilden opstappen, en toen de rest van het eten.
    Om ons heen had ook niemand zijn of haar eten, echt dramatisch. Naast ons zaten mensen die wegliepen, omdat ze ook een bord sla kregen en heel lang zaten te wachten. Het liep gewoon niet. Na 30 minuten pas een stokbroodje, erg lang op je drinken moeten wachten, maar goed, het zullen de kinderziektes wel zijn. Want pas 2 dagen open, maar draai dan een proefdag en zorg dat het loopt.
    De kaart is al 40 jaar bijna hetzelfde...net als de slasaus uit een fles.
    Echt niet te eten...zet dan een goede olijfolie en balsamico op tafel...en peper en zout, hoef je ook geen slasaus over de sla te gieten...
    Voor ons voorlopig geen Costa Smeralda meer.

18. Pannenkoekenhuis Scharwoude

Ester keetman

Drama met parkeren zo druk en ook binnen erg druk en gehorig… akoestiek is heel slecht! Eten was wel lekker en kwam ook snel! Was voor ons de eerste keer maar ook de laatste keer!

19. Bas Punte

Weer heerlijk gegeten. Prima bediening tegen een acceptabele prijs!

20. Nederlands Silvolde

Everdien Vossers

Heerlijke lunch gehad en lekkere koffie.
    Gezellige bediening.
    Ik kan het zeker aanbevelen.

21. Grand cafe RESTAURANT de vlietlanden's profielfoto
    Grand cafe RESTAURANT de vlietlanden heeft een foto toegevoegd van Eetcafé de Koe
  22. Grand cafe RESTAURANT de vlietlanden's profielfoto
  23. Not at all authentic. Naan is the worst that could be bought at Lidl. Avoid this place.

24. Grand cafe RESTAURANT de vlietlanden's profielfoto
    Grand cafe RESTAURANT de vlietlanden vindt Pizza Hut niet leuk
  25. Bistro komt uit het Russisch en betekent vlug, snel. In de tijd dat de Russen dominant aanwezig waren in Frankrijk lees Parijs wilde men een vlugge hap en zei : Bistro De franse restaurants schreven op hun adoise Bistro om aan te geven dat men een snelle hap kon verzorgen.
    Vlug en snel was hier niet aan de orde. Het duurde ruim 20 minuten alvorens het brood (4 sneetjes) kwam. Vervolgens waren de spareribs koud. Ze kwamen terug verwarmd middels de magnetron. Een sorry kwam mondeling van de bediening. Naast dat de keuken erg traag is staat de bediening werkeloos voor zich uit te staren. De kratten cola en fusten kom je tegen onderweg naar de toiletten. De wc bril van de damestoilet zit al maanden los. Al 3 keer gemeld. Het eten is goed van smaak. Debras is ronduit slordig de placemats hangen nog over de stoel.

26. Het is zeer leuketent het persooneel was aardig en heel klant vriendenlijk het eten was verukelijk om van fingers van af te eten.
    Dear soep was tomaten soep hooft t-bone en da Na een domblance.

27. Monique Lelieveld

Nergens zo gastvrij ontvangen en gegeten als hier. Eten is lekker goed van smask en portie grootte is prima.
    Een echte aanrader voor n ontspannen avondje lekker buiten de deur eten.
    Leuke bediening prima gastheer.

Meer activiteiten