• Lid sinds 18 maart 2010

La Plaza

Brunssum

Activiteiten

Bas Punte

Weer heerlijk gegeten. Prima bediening tegen een acceptabele prijs!

2. Nederlands Silvolde

Everdien Vossers

Heerlijke lunch gehad en lekkere koffie.
    Gezellige bediening.
    Ik kan het zeker aanbevelen.

3. Grand cafe RESTAURANT de vlietlanden's profielfoto
    Grand cafe RESTAURANT de vlietlanden heeft een foto toegevoegd van Eetcafé de Koe
    Internationaal Amsterdam
  4. Internationaal Amsterdam

Not at all authentic. Naan is the worst that could be bought at Lidl. Avoid this place.

6. Grand cafe RESTAURANT de vlietlanden's profielfoto
    Grand cafe RESTAURANT de vlietlanden vindt Pizza Hut niet leuk
  7. Frans Dieren

Bistro komt uit het Russisch en betekent vlug, snel. In de tijd dat de Russen dominant aanwezig waren in Frankrijk lees Parijs wilde men een vlugge hap en zei : Bistro De franse restaurants schreven op hun adoise Bistro om aan te geven dat men een snelle hap kon verzorgen.
    Vlug en snel was hier niet aan de orde. Het duurde ruim 20 minuten alvorens het brood (4 sneetjes) kwam. Vervolgens waren de spareribs koud. Ze kwamen terug verwarmd middels de magnetron. Een sorry kwam mondeling van de bediening. Naast dat de keuken erg traag is staat de bediening werkeloos voor zich uit te staren. De kratten cola en fusten kom je tegen onderweg naar de toiletten. De wc bril van de damestoilet zit al maanden los. Al 3 keer gemeld. Het eten is goed van smaak. Debras is ronduit slordig de placemats hangen nog over de stoel.

Het is zeer leuketent het persooneel was aardig en heel klant vriendenlijk het eten was verukelijk om van fingers van af te eten.
    Dear soep was tomaten soep hooft t-bone en da Na een domblance.

9. Grieks Purmerend

Nergens zo gastvrij ontvangen en gegeten als hier. Eten is lekker goed van smask en portie grootte is prima.
    Een echte aanrader voor n ontspannen avondje lekker buiten de deur eten.
    Leuke bediening prima gastheer.

10. Steakhouse Ede

Na een aantal jaren de Amadeus deze zomer weer herontdekt. Twee keer lekker buiten gezeten en heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Alles tegen een redelijke prijs. Niet alleen pure vleesgerechten op de menukaart, dus voor elk wat wils. We komen terug.

Wij komen hier al jaren tijdens het vaarseizoen met veel plezier een ruimbelegde en heerlijke pizza eten. Personeel ontzettend vriendelijk. Echte aanrader!

Voor het eerst sinds een langere periode weer eens besteld.
    Loempia's waren altijd erg lekker en goed gevuld. Nu; smakeloos, vulling weinig kip, tauge en bami maar geen kruimeltje groente.
    Kortom een enorme deceptie, laatste keer dat ik besteld heb.

13. Eetcafé Haarlem

Wij lunchen iedere donderdag in Haarlem. Dit is écht een aanrader, wat een heerlijke broodjes, rijkelijk belegd DAAR ga je toch voor uit lunchen! 👌🏻

14. Steakhouse Erm

Orim Muurling

Mijn vriendin aten vanavond bij Route 34, vanwege ons zoveel jarig samen zijn. Op verzoek zaten we voor de chef, zodat we goed konden zien hoe alles werd bereid.

Het bleek een top avond. Heel vriendelijk personeel, leuke chef die ook echt belangstelling toonde en voortreffelijk eten! Een plek waar vers vlees goed tot zijn recht komt!

Bravo!

15. Grand cafe RESTAURANT de vlietlanden's profielfoto
    Grand cafe RESTAURANT de vlietlanden heeft een recensie geschreven voor La Plaza
    Lunchroom Brunssum

Heerlijk gegeten en zeer goede service.
    Goede kwaliteit en ruim voldoende.
    Verschillende avonden gegeten.
    Groet,
    Jan en Tineke

Heerlijk gegeten, stoofpotje (specialiteit van de kok), een echte aanrader. Ontspannen sfeer en vriendelijke, kundige bediening. Glas kraanwater (gratis) geen enkel probleem. Redelijke prijzen.

Arie Grande

Na verwarring bij welk restaurant we hadden geboekt via de website, overigens prima geregeld en snel bevestigd, zeer vriendelijk ontvangen en goed meegedacht hoe een groep van 8 personen bij elkaar te plaatsen zodat er met alle acht gasten geconverseerd kon worden. Positief verrast over de kaart, voor iedereen wat te kiezen (kids en ouderen) zeer goede huiswijn en zeer lekker, vers en genoeg eten tegen heel goede prijs kwaliteit verhouding. Aanrader!

Tiny Bethlehem

Èrg lekker, èrg goed en èrg gezellig

Helaas tegenvallende ervaring met 7 personen!
    Weggedrukt in een hoek met veel te hinderlijk felle lamp op raampost.
    Na bestelling en mandje stokbrood met kruidenboter vooraf bijna 1 uur wachten, waarna voor 7 personen 1 klein bakje kruidenboter erbij. bakje salade werd ongelijk neergezet 10 min later koude groente en aardappelen/patat.
    na kwartier pas het vlees/vis opgediend. Het vlees(biefstuk ) was droog en doorgebakken van weinig smaak.
    Wat een goed 70e verjaardag diner moest worden, werd een zeer onplezierige diner ervaring. Na klacht bij bediening kwam kok Jan polshoogte nemen en excuseerde zich vanwege personeel te kort en drukte.

Bonnewyn-Roobaert

We hebben wederom heerlijk gegeten. Petje af voor de kok. Ook het personeel is heel vriendelijk. Het interieur is heel mooi gerenoveerd. Rustige kleuren en veel minder ditjes en datjes die ophangen. Heel rustgevend nu. Elk jaar komen we hier met plezier terug.

Meer activiteiten