1. Gourmand

Met social deal hier gaan eten. We hebben drie gerechten niet gegegeten omdat het niet lekker was. Maar dit was helemaal niks, op alle fronten was het mis: Wil je franse wijn in een frans restaurant..dan hebben ze hier alleen italiaanse wijn. Ooit meegemaakt dat personeel het normaal vind dat je 2 gerechten niet eeet en geen alternatief krijgt aangeboden, hier dus wel Ook de tafel naast ons hoorden we klagen maar die aten alles wel op. Nee, dit was echt heel erg slecht. Ieder gerecht was gewoon slecht, de salade van het hoofdgerecht was flauw, de Portobello was waterig, de erwtensoep zat vol met wasabi, de varkenshaas was erg flauw en de champinons met zuurkool is geen goede combinatie en de het nagerecht was ook een aanfluiting. Voor het eten dus een cijfer 1, de bediening en prijs / kwaliteit ook. Jammer, want het is best leuke gelegen, maar door die verassingsdeals van social deal krijgt ieder restaurant de kwaliteit te serveren wat hij / zij wenst.

1,3
  2. Hier meerdere malen lekker gegeten middels een bon van social deal. De service is vriendelijk en correct en de ligging - hartje Meerssen- is perfect (vlakbij autoparkeerplaats van de Lidl). Iedere dag "kun je met de pot mee eten" ...en dat is iedere dag weer een ander lekker gerecht. Enig minpuntje vind ik dat het iets langer open zou mogen zijn, zodat ik er ook nog om 18:30 uur terecht kan. Misschien een tip voor de toekomst. Kortom, dit is een heel goed familie restaurantje voor een kleine prijs. De plaatsen zijn beperkt, dus reserveer op tijd.

3. Vandaag onze summerdeal bij de Dinnerpub gegeten. Heerlijk gegeten en smaakvol opgediend...ook de wijn en service was goed. Wij eten vaak in Maastricht, maar hier komen we terug!

4. Chinees-Indisch Maastricht

Hier met social deal 2 keer gegeten en beide keren heel, heel slecht en dat terwijl we liefhebbers zijn van Indisch eten! We hadden gereserveerd maar stonden niet eens op de lijst dus werden we in het achteraf hoekje geduwd...heel sfeerloos.Zoals werd gesteld was de soep inderdaad heel erg flauw. En de gerechten die erna werden geserveerd waren gewoon slecht. Vlees was gewoon droog. En tot overmaat van ramp waren de porties van een 2 persoons gerecht exact hetzelfde als een 3 persoons gerecht (op 1 sate stokje meer na). Ronduit schandalig. Prijs kwaliteit verdient een dikke onvoldoende. De eigenaar die we er op aanspraken haalde alleen zijn schouders op...dus ook een zware onvoldoende en decor was kitch en smakeloos. Nooit zo slecht Indisch gegeten, en hier zien ze mij dan ook niet meer terug!

1,2
  5. Na jarenlang dit restaurant een hoog cijfer toe te bedelen, was onze teleurstelling des te groter afgelopen weekend. Het menu was zeer matig, de wijn te duur voor de geboden kwaliteit, maar de service was ronduit een drama. Arrogant en bot. Er is dan ook geen enkele leiding in het restaurant, dat ze dan ook quasi trots beamen. We zullen ons ongenoegen uiten de eerstvolgende keer dat we de eigenaars weer zien, want toen hun nog in de zaak stonden was de service altijd vriendelijk.
    De sfeer is normaliter een dikke 10, maar als de service zo slecht is, gaat dit ook ten koste van de sfeer, die tot zo'n dieptepunt was gedaald dat we het liefste meteen zouden vertrekken. We hebben de rit uitgezeten, de rekening betaald en vragen ons af waarom dit restaurant dat eens zo goed was nu door mismanagement steeds dieper zinkt.

3,7
  6. Eten is gewoon goed voor deze prijsklasse. Bediening is zeer attent en als oud vliegenier zit je hier natuurlijk geweldig.

7. Lekkere tapas maar wij knapte af op de trage bediening (50 minuten wachten op een paar tapas). De sfeer was redelijk en zonder franje, maar de muziek en het lange wachten was een martelgang. We hebben onze groupon ingeleverd en zijn elders gaan eten.

5,9
  8. Omdat we in de buurt wonen en het te warm was uit te gaan eten hier frites speciaal , frikandel en frites sate gehaald. Sate saus smaakte nergens naar en de uitjes vonden we ook niet echt vers....de frites waren okay, maar meer ook niet. Ambiance in een friture kun je nauwelijks verwachten, maar de service vonden we vriendelijk en correct. Van de frites hadden we gezien de recensies een te hoge verwachting.

9. lang op eten gewacht, eten niet echt smaakvol...en duur

3,2
  10. Nederlands Bunde

Sate is gewoon vies (gestoomd en niet aan een spiesje) met hele klonterige sateh saus. Gewoon smerig. Frietjes zijn best lekker. Dus een 4 voor het eten. Je kunt nog steeds niet pinnen (niet meer van deze tijd).

11. Vorig week gaan eten Eten is niet slecht maar ze gooien veel te veel dressing en peoer over de salade waardoor je het origine gerecht niet proeft. De sfeer blijft gemoedig en vriendelijk maar we schrikken van de nieuwe prijzen die zeker 15% te duur zijn. Met dit prijsbeleid dwingen ze de klant om alteratieven te overwegen. We kwamen er iedere 2 weken maar met de nieuwe prijzen zal het hooguit 1-2 per jar zijn

12. Rode wijn te koud, bord met sate was 90 % konijnenvoer (alleen sla en garninatuur) en 10 % sate ( 2 mini spiesjes), zeer botte chef kok. kile atmosfeer letterlijk en figuurlijk. Kan er nergens een kleine voldoene van maken. Mijn vrouw is minder kritisch maar vond dit ronduit slecht.

13. Eten was redelijk (maar miste de verfijnde Thaise smaak zoals je die in Thailand proeft), maar service was goed.

14. via bon hier gaan eten. Eten van diepvrieskwaliteit, smakeloos niet vers en taai. ..het zou goed zijn als aanbieders van "deals" een keer zelf in het restaurant gaan eten voordat ze het promoten.

1,9
  15. Nederlands Haarlem

Al jaren een van mijn favouriete restaurants. De sate is heerlijk, de bediening is goed en het is er altijd heel gezellig tafelen.

16. Het restaurant is erg gemaakt. De mensen achter de bar, de kok trekken allemaal een krom gezicht als ze uit gezichtsveld zijn. En dat is precies zoals het eten smaakt, niet gewoon lekker, maar overdone...geforceerd proberen ze een status hoog te houden die ik niet heb kunnen proeven.

4,7
  17. ik kom hier regelmartig omdat het centraal is t.o.v. de plaats waar ik werk. Sfeer is hier niet, moet je zelf maken. Bediening is vaak traag en ongeinspireerd. Salades zijn duur en de dressing is niet lekker en het brood is vaak droog. Ik zou het dolgraag een hoger cijfer willen geven dus sorry

3,1
  18. Gambas waren taai en droog. Vrouw had entrecote, ook taai. We zijn snel ergens anders gaan eten.

2,9
  19. Mooie sfeer, goed eten en vriendelijke bediening. Goede wijnkaart. Ga zo door

20. Ooit een van de betere restaurants van Limburg, maar de keren dat we sinds 2010 zijn gaan eten was het zeer matig, het personeel onvriendelijk, slecht georganiseerd (kerstmis) en vonden we de gerechten niet bij elkaar passen...of van die klasse die we gewend waren. En open voor kritiek staan ze ook niet.