• Lid sinds 24 augustus 2014

1. 2,2

Restaurant Vandaag

Utrecht
Nieuwe recensie

gomersbach heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. gomersbach's profielfoto
    gomersbach vindt de recensie door dennis voor Restaurant Vandaag leuk

2 jr geleden wel leuk en mooie gerechten, nu vreetschuur met goedkope rommel. Kan beter bij de AH de exculsive line kopen, heb ik beter /goedkoper eten. Voor mij nooit meer. Kids betalen de hoofdprijs voor wat frites/frikandel en kipnuggets. Vergane glorie. Zal me niks verbazen als deze toko over een tijd van zelf sluit.

2. gomersbach's profielfoto
    gomersbach vindt de recensie door gomersbach voor Restaurant Vandaag leuk

We werden netjes door de dame naar onze tafel gebracht. Nou, we dachten gezellig aan een gezellige avond te gaan beginnen en toen begon het. Lekkere sushi, ja dan moet je wel een bord vinden. Ik loop al moeilijk maar moest van links naar rechts en weer terug. Ook ben ik hier nu toch al best vaak geweest, maar zo slecht... de sushi en het vlees waren taai, sushi was droog. Ook de massa mensen, er werd tegen je aan gebotst zo massaal had ik het nog nooit meegemaakt. Maar ik weet dat het druk kan zijn. Ook het ijs was gewoon vies. Sorry ander woord kan ik er niet voor vinden. Ik weet dat we hier zeker niet meer terug komen. De jonge man vroeg nog of we lekker hadden gegeten, ik zei wil je het echt weten? Ik zei slecht, we hadden voor 2 uur, nou na 1uur en 15 minuten zijn we gegaan.

3. gomersbach's profielfoto
    gomersbach heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vandaag