Activiteiten van Gollie

1. Gollie's profielfoto
    Gollie heeft een recensie geschreven voor Brasserie Monopole

Mijn vriendin en ik komen op veel locaties Maastricht. Het begon al met ouder stel naast ons waarvan de rekening niet klopte, hier verder op dat moment geen aandacht aan gegeven. De bediening liet te wensen over, iedereen liep er maar wat met elkaar te kletsen. De Sate was ronduit slecht, volgens mij was deze 3x opgewarmd net als de Friet. Toen maar snel de rekening gevraagd. Ik vroeg of ik kon pinnen, geen probleem zei het meisje. Ze kwam met een pinautomaatje aan tafel maar deze werkte niet zei ze, alles loopt vast. Toen naar een andere pinautomaat gelopen. Ik moest 59,90 betalen zei ze, vond ik erg duur voor 2x sate, 2 witte huiswijn en 1 rode huiswijn. Toch betaald en ik vroeg het bonnetje, dit kon ze me niet meer tonen. Ze zou een handgeschreven bonnetje maken. Ik ben terug naar de plaats gegaan en heb in de menukaart gekeken wat we moesten betalen. Dit was 47,90!! Ze zag dat ik in de kaart aan het kijken was en even later kwam ze terug en ze zei dat een foutje was gemaakt en ineens was er ook het goede bonnetje. Mijn advies ga hier nooit eten, het is al duur, niet te pruimen en dan wordt je ook nog eens voor 12 euro opgelicht. Buiten het ouder stel en wij zou het me niks verbazen als dit hier vaker gebeurd. We zijn echt niet kieskeurig maar dit sloeg alles.

Groeten uit Limburg