• Lid sinds 27 november 2011

Driehuis nh

Merdane

Haarlem

1. Globetrotters's profielfoto
    Globetrotters heeft een recensie geschreven voor Merdane
    Internationaal Haarlem

Met zijn drietjes (drie meiden)hebben wij ons drie maandelijks etentje hier bij restaurant Merdane genoten. Het is een heel klantvriendelijk en service gericht restaurant. De medewerkers trekken "alles" uit de kast, om het de gasten naar het zin te maken. Hetgeen ze ook voortreffelijk lukt. Het eten is heerlijk, komt van de steengrill en uit de steenoven. Vanaf 12-11-2012 gaan ze in die oven pizza' s bakken. Je kunt er eten afhalen, o.a. De pizza's. Daar hebben wij van mogen proeven die avond, het was heerlijk. Ook bakken ze nu hun eigen brood, ook daarvan hadden wij de primeur om te proeven. Kortom we hebben lekker gesmuld die avond. De prijs kwaliteit is ook goed in verhouding. Parkeerplaatsen voldoende voor de deur.
    De moeite waard dus om er eens te gaan eten, in een sfeervolle ambiance.
    Af en toe hebben ze een meditarean avond. Dat wordt van tevoren aangegeven op de site. www.merdane.nl

De culinaire club!

2. Globetrotters's profielfoto
    Globetrotters heeft een recensie geschreven voor Valerius

Het eten is eigenlijk altijd goed bij Valerius. De ambiance is prima. Complimenten voor de schilder van het pand! Reserveren is noodzakelijk, want de tent loopt goed!
    De bediening is oke, wanneer het erg druk is duurt het wat langer, logischerwijs. Ga zo door, jullie doen het goed.
    Soms de kaart wat oppimpen misschien.