• Lid sinds 18 april 2014

Glim heeft nog geen foto toegevoegd

1. Glim's profielfoto
    Glim heeft een recensie geschreven voor Restaurant Wouter's Eethuis

Glim

Slechte ervaring! We hebben via Social Deal 3 bonnen gekocht voor Wouters Eethuis. Nu zijn twee van ons sinds kort zwanger en mogen dus niet alles eten waaronder zalm. Ik heb twee keer naar Wouters Eethuis gebeld om te vragen of ze iets konden regelen betreft de zalm, dat ze daar bijv kipfilet wilden doen. Heb tweemaal een botte reactie terug gekregen dat ze 'voor Social deal klanten echt niet allemaal aanpassingen gaan doen, want wij hebben een vast pakket gekocht en daar moeten we het maar mee doen. Het was al goedkoop'.
    Tuurlijk begrijp ik dat je niet een heel pakket om gaat gooien, ik vroeg alleen of de zalm kipfilet kon worden, what's the big deal?! Het is nog goedkoper ook! En het wordt in hun eigen keuken bereid, dus ik kan daar met mijn hoofd niet bij.
    We zijn uiteindelijk wel gegaan, bleek dat ze ook nog eens brie erbij hadden gedaan wat niet verteld is van tevoren. Hier konden ze niet van zeggen of het van rauwe melk was gemaakt. En de thee die je erbij kreeg kon alleen per pot en in 1 smaakje per keer. Vond ik ook raar.
    Al met al, waardeloze klantenservice en totaal niet flexibel. Ik raad het dan ook echt af om hier een high tea te doen. De hapjes zijn erg standaard, alleen wit brood en de zoete hapjes komen uit de diepvries m.u.v. een zelfgemaakt toetje met boerencake en bavarois met slagroom.
    Leer hiervan Wouters Eethuis, zo wil je bv mensen met een allergie ook niet behandelen. Dit komt een beetje op hetzelfde neer, schandalig!

2. Glim's profielfoto
    Glim heeft een recensie geschreven voor Restaurant Wouter's Eethuis

Laatst bonnen gekocht bij Groupon met vriendinnen en we moeten nog gaan dus kan nog niets zeggen over de kwaliteit van het eten. Maar heb twee keer gebeld naar Wouters Eethuis om te vragen of ze er rekening mee willen houden dat er zwangere dames bij zijn en dus bv. geen zalm mogen, of we daarvoor in de plaats kipfilet of roomkaas (noem maar iets) mogen. Kreeg ik tweemaal een botte reactie dat we een goedkope deal hebben gesloten en dit een vast concept betreft dus dat ze daar absoluut niet allerlei aanpassingen in gaan doen. Enige wat ik vroeg is of ze de zalm konden vervangen voor iets anders, omdat het anders zonde is. Nou, dat is al teveel gevraagd, terwijl zij het eten zelf bereiden. Ze hebben nu nog 2 weken de tijd, dus kunnen er rekening mee houden met de inkopen en het lijkt mij zelfs dat kipfilet en roomkaas goedkoper zijn dan zalmfilet, dus what's the big deal? Onbeschoft personeel en totaal niet klantvriendelijk ingesteld.