• Lid sinds 31 mei 2010

Hong Fong

Deventer

Glenn Martherus heeft nog geen foto toegevoegd

1. Glenn Martherus's profielfoto
    Glenn Martherus heeft een recensie geschreven voor Hong Fong
    Chinees-Indisch Deventer

Zeer slecht, een echte afrader!

Ik ben niet snel ontevreden maar dit sloeg echt alles.

Ik ben vooral negatief over de service en aankleding van het restaurant en daarbij heb ik zo mijn twijfels over de hygiëne van het restaurant.

Om 18.00 uur gereserveerd voor een teppanyaki diner voor 5 volwassenen en een kind. We wilden vroeg starten met het dineren i.v.m. een klein kind van 1 jaar dat we bij ons hadden.

Pas om 19.00 uur kregen we ons eerste voorgerecht.

Na bijna 40 minuten wachten na het voorgerecht wilden we vragen waarom het zolang moest duren. Het excuus dat ze het druk hadden konden ze immers niet geven want wij waren namelijk de enige klanten in het restaurant. Ze hadden dan ook het excuus dat alles nog vers gesneden moest worden. Op dat moment kwam echt letterlijk een kok binnengerend die echt net z’n koks muts opzette en naar onze tafel toe snelde en de teppanyaki bakplaat aanstak met een stuk papier.

Lijkt mij toch dat je dit ruim van te voren voorbereid. Maar goed, ik ben immers een IT'er en geen kok, ik zal er wel geen verstand van hebben. Na het aansteken van de bakplaat duurde het zeker nog 25 minuten voordat de kok begon met z’n kookkunsten.

Ik moet wel meegeven dat de smaak zeker niet verkeerd was.

Ik heb een vermoeden dat het restaurant al tijden geen klanten heeft gehad, overal waar je naar keek lag een dikke laag stof op het meubilair, ook boven de zitplaatsen had je stofnesten aan de lampen, niet echt fris dus als je onder deze lampen je eten wordt geserveerd.

Cijfer: 2- omdat de smaak van het eten niet slecht was.

Maar verder een echte afrader, zeker als je kinderen bij je hebt. Het duurt gewoon allemaal te lang. Daarnaast hing er totaal geen sfeer, we waren immers ook de enigen die aanwezig waren.

2,6