• Lid sinds 8 februari 2011
Van restaurant:

1. Papadopoulos

Eindhoven

Giorgos Bagiotas heeft nog geen foto toegevoegd

1. Giorgos Bagiotas's profielfoto
    Giorgos Bagiotas heeft gereageerd op een recensie van Lithos

Beste JP,

Aller eerst onze excuses voor u slechte ervaring tijdens uw bezoek aan ons restaurant.
    Zoals als te lezen is uit uw recensie was u tevreden over de netheid en de vlotheid van onze bediening. Daarom vragen wij ons af waarom u niets heeft laten weten aan de bediening zodat zij konden kijken hoe zij het zo snel mogelijk voor u konden oplossen. Op dit moment was de reden van uw slechte recensie de "koude" Gyros. Als u dit gelijk doorgeven had, had u zo snel mogenlijk een nieuwe portie gyros van ons gekregen en een excuus. Op dit moment kunnen wij er weinig mee omdat de slechte ervaring niet opgelost kan worden. U heeft het idee dat standaard gerechten al kaar staan, zoals gyros. Echter is gyros het enige gericht wat continu gegrild wordt. Het enige wat ermee gedaan wordt is gesneden en op het bord geservereerd. Daarom kunnen wij niet begrijp op welke manier deze koud was.
    Om dit verhaal kort samen te vatten accepteren wij elke klacht zolang deze ter plekke doorgegeven wordt zodat wij deze zo snel mogenlijk kunnen oplossen. Wij hopen u ooit weer te zien zodat wij u van een mooie avond kunnen voorzien.

Met vriendelijke groeten,
    Eigenaar Grieks restaurant Lithos