Activiteiten van Gionne van Wijnen

1. Gionne van Wijnen's profielfoto
    Gionne van Wijnen heeft een recensie geschreven voor Kyra's

Afgelopen zaterdag heerlijk geluncht bij Kyra's. Superverse inktvissalade en erg lekkere Taramas. Ben gek op Grieks eten en hier weten ze echt hoe ze het moeten bereiden. Mijn vriend was ook erg te spreken over de pita Gyros, met verrassend (maar wel net als in Griekenland) patatjes erin! Verder een erg prettig sfeertje, modern Grieks en fris ingericht met veel wit en Grieks blauw. We wilden nog een fles wijn mee naar huis nemen, maar wisten niet precies welke? Om onze twijfel weg te nemen mochten we er een paar proeven! Erg klantgericht! Wij gaan zeker weer terug. Binnenkort een keertje dineren op donderdagavond? Zag ook dat ze Griekse kookworkshops organiseren. Ook wel leuk om zelf eens te proberen Grieks te koken. Ze hebben veel leuke ideeën bij Kyra's!

2. Gionne van Wijnen's profielfoto
    Gionne van Wijnen heeft een recensie geschreven voor Lokaal de Kroon

Lekker eten voor een schappelijke prijs. Verwacht geen sterrengerechten, maar wel goede en smakelijke plates. Keuze uit "standaard" gerechten zoals varkenshaassate, tot wat meer bijzondere opties zoals de kaasfondue voor 1 persoon. Vriendelijke en persoonlijke bediening. Echte huiskamersfeer. Een aanrader.