• Lid sinds 17 november 2013

3. 10

Restaurant Ampersand

Haarlem
Nieuwe recensie

Gijs Kalkman heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Gijs Kalkman's profielfoto
    Gijs Kalkman heeft een recensie geschreven voor Restaurant Ampersand

Leuke huiselijke sfeer, aandacht en tijd voor de klant, heerlijk eten en een leuk prijsje. Wat wil een mens nog meer. Niets staat vast. Als je buitengewone wensen hebt is de kok daar altijd voor in. Mijn gasten (2 dames) en ik hebben gewoon een gezellig avondje gehad waarbij het eten er "even tussendoor kwam" hetgeen betekent dat alles zo gestroomlijnd ging dat je geeneens in de gaten had dat je een etentje had maar dat dit gewoon deel uitmaakte van de gezelligheid.
    Ik ga zéker terugkomen.

2. Gijs Kalkman's profielfoto
    Gijs Kalkman heeft een recensie geschreven voor Siam

Zeer gastvrije medewerkers, goede uitleg (was mijn eerste keer Thais eten) en heerlijk eten. Ik ga hier zeker nog een keer terugkomen.

3. Gijs Kalkman's profielfoto
    Gijs Kalkman heeft een recensie geschreven voor Restaurant Ampersand

Ik dien even eerlijk te zijn. Ik ken de chef persoonlijk. Dat weerhoudt mij er niet van om kritisch te blijven. Als het niet goed is zou ik het dus ook zeggen.
    Bediening: zeer vriendelijk en zorgzaam. Eten: uit de kunst. Zeer geslaagde avond gehad met mijn gezelschap.
    Concept is prachtig. Mensen met allergieën en intoleranties kunnen dit bij reservering opgeven en dan wordt hier rekening mee gehouden.
    Alles bij elkaar: aanrader +.