• Lid sinds 22 augustus 2014

2. Aruna Cuisine

Roermond

Gi en Chris heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gi en Chris's profielfoto

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. Gi en Chris's profielfoto
    Gi en Chris heeft een recensie geschreven voor Aruna Cuisine

Ook nu weer op doordeweekse dag gegeten bij Aruna Cuisine.
    We hadden het beloofd en zijn absoluut niet teleurgesteld. Het was weer puur genieten in de letterlijke zin van het woord: eerlijk en overheerlijke gerechten met zorg bereid en geweldig dat er vriendelijk meegedacht wordt in culinaire mogelijkheden. Zo is er voor elk wat wils.
    Koks en bediening zorgen voor een ontspannen en heerlijk avondje uit in een gezellige omgeving.

Het viergangenmenu was voortreffelijk en voor ons blijft dit restaurant nummer 1: de gast is hier geen koning maar een keizer. Blijf zo doorgaan. Jullie zijn een voorbeeld voor velen.

3. Gi en Chris's profielfoto
    Gi en Chris heeft een recensie geschreven voor Aruna Cuisine

Op dinsdagavond uit eten in het prachtig pand van restaurant Aruna Cuisine, gelegen aan de Kraanpoort van Roermond, sfeervol verlicht en uitnodigend om naar binnen te gaan.

Na een warme ontvangst door de bediening kiezen we voor het verrassingsmenu met vijf gangen. Het is heel bijzonder om te mogen genieten van een combinatie van de Sri lankaanse, Indiase, Thaise en Franse keuken. Het is mogelijk om ook eigen combinaties te maken, om voor vegetarisch te kiezen en aan te geven wat er per se niet in hoeft. We gaan de uitdaging aan en worden absoluut niet teleurgesteld. In tegendeel: elke gang is een sensatie voor smaak en reuk en ook om te zien is het diner een feest.

De vriendelijke gastheer brengt ons elke keer op de hoogte van de verrassende samenstellingen en ook de koks, (o.a. de sympathieke eigenaar zelf) bezoeken enkele keren het restaurantgedeelte om uitgebreid toe te lichten welke ingredienten in de combinaties verwerkt zijn op ons bord. Voor ons de kans om ons enthousiasme over deze eerlijke (biologisch vlees) en heerlijke gerechten ook met hun te mogen delen.

Conclusie: een hele bijzondere, heerlijke avond. We komen spoedig weer terug om ook de andere gerechten te kunnen proeven, om te genieten in een gezellige ambiance en ook andere mensen kennis te laten maken met deze verfijnde keuken.

Absoluut een aanrader.
    Gi en Chris