• Lid sinds 5 januari 2013

Van der Valk

Hoorn

De Bourgondiër

Meppel

gezin met jonge kinderen heeft nog geen foto toegevoegd

1. gezin met jonge kinderen's profielfoto
    gezin met jonge kinderen heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Hoorn

Schnitzel uit de frituur, serieus?!

Mooi opgemaakt bord, maar een schnitzel uit de frituur? Dan moet je als kok toch niet willen? En dan wel het garnituur opmaken met zongedroogde tomaatjes en parmezaan? Bijzonder.
    Voor ons echt een onvoldoende.

4,9
  2. gezin met jonge kinderen's profielfoto
    gezin met jonge kinderen heeft een recensie geschreven voor De Bourgondiër

Redelijk. Op zich mooie gerechten op de kaart, maar worden op planken geserveerd waardoor eea snel afkoelt. Lamskoteletten waren erg vet, spare ribs waren op zich lekker al moet je wel van kruidnagel houden welke sterk aanwezig is in de marinade. Ook hier waren sommige ribbetjes te vet.
    Ladysteak was heerlijk. Maar doordat het een dik stuk vlees was, was alleen de buitenkant medium en binnenin raw. Toetje duurde erg lang Ivm drukte in de keuken. Bediening gaf dit pas aan na vragen van onze kant. Toetje smaakte prima.Leuk terras en leuk concept, maar meer dan een zesje kunnen wij er nu nog niet voor geven.

6,1
  3. gezin met jonge kinderen's profielfoto
    gezin met jonge kinderen heeft een recensie geschreven voor De Veluwe
    Internationaal Arnhem

Inspiratieloos, dat is het kernwoord van de avond en vat eigenlijk alles samen. Ongeïnteresseerd personeel (met name de dames), smakeloos eten (varkenshaas, schnitzel, en patat/nuggets). Het enige positieve was de ontvangst en de inrichting.

Er zijn genoeg goede v/d Valk restaurants, maar dit is er zeker niet één van!

4,3
  4. Heerlijk geluncht! Salade met rode mul en garnalen was super, partner had een broodje hamburger (goed vlees!) En dochter een tosti. Voor kinderen hebben ze ook een broodje ham, kaas hagelslag of jam, ideaal! Echt een aanrader. Vers, origineel, mooi opgemaakte borden èn mooie ambiance.

5. gezin met jonge kinderen's profielfoto
    gezin met jonge kinderen heeft een recensie geschreven voor De Lichtmis

Net na herrie in de keuken was het echt goed, maar de kwaliteit wordt toch minder. Slappe groente, weinig smaak.
    Paar keer geprobeerd, maar wij komen niet meer. Jammer, want vooral met de speelhoek is het ideaal met kids. Maar voor het bedrag wat ze vragen, willen we ook goed kunnen eten.

6,1
  6. gezin met jonge kinderen's profielfoto
    gezin met jonge kinderen heeft een recensie geschreven voor De Huiskamer

Twee weken geleden heerlijk gegeten onder het genot van een goed glas wijn. Ook weer genoten van de gemoedelijke sfeer. WIj blijven hier terugkomen! Prima!

7. gezin met jonge kinderen's profielfoto
    gezin met jonge kinderen heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Niet voor herhaling vatbaar! De ontvangst was al niet allerhartelijkst. Naar de tafel begeleid en daar 10 minuten wachten totdat iemand de bestelling voor het drinken op kwam nemen en de kaart kwam brengen.
    Vervolgens koud brood met stokbrood gekregen (warm is toch lekkerder!). En zo bleef het eigenlijk de hele avond. Niet klantvriendelijk, niet vlot. De floormanager deed nog zijn best om de dames van de bediening aan te sturen, maar ze hadden er blijkbaar geen zin in. Het eten was maar zo zo.
    Jammer, meestal goede ervaringen met v/d valk, maar deze vestiging is geen aanrader.
    Tip voor de bediening: loop eens een dagje mee bij v/d Valk Amersfoort of Nootdorp. Daar weten ze wel wat klantvriendelijkheid en vlotheid is....

8. Mooi restaurant, zeer vriendelijke geholpen bij ontvangst en aan de tafel (ober Erik).
    Erg kindvriendelijk: zelfs de kinderen kregen een amuse!! Dat is nou eens leuk. Wij kregen een krabcocktail en de kinderen een druifje en stukje stoofpeer.
    Het hoofdgerecht was prima van smaak (alleen miste ik de coquille bij het vispalet wat wel op de menukaart stond).
    Zeker een aanrader