• Lid sinds 28 juni 2017

2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

Gewoon ff Anders heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Gewoon ff Anders's profielfoto
    Gewoon ff Anders heeft gereageerd op een recensie van Gewoon ff Anders

Dank u voor de leuke recensie, fijn om te lezen dat het zo goed bevallen is. Wellicht tot gauw. Ron & Josette

2. Gewoon ff Anders's profielfoto
    Gewoon ff Anders heeft gereageerd op een recensie van Gewoon ff Anders

Fantastisch wat een mooie recensie. Daar worden wij allebei wel een beetje stil van.😊
    Wellicht tot gauw in de herberg van Elst.
    Ron & Josette

3. Gewoon ff Anders's profielfoto
    Gewoon ff Anders heeft gereageerd op een recensie van Gewoon ff Anders

Top, wat een mooie recensie. Dank je wel Alexandra en wellicht tot gauw. Ron & Josette

4. Gewoon ff Anders's profielfoto
    Gewoon ff Anders heeft gereageerd op een recensie van Gewoon ff Anders

Goedemiddag Joce op een of andere manier hebben wij niet gereageerd op je recensie. ☺ Dank je wel voor de mooie recensie. Wellicht tot gauw Ron & Josette

5. Gewoon ff Anders's profielfoto
    Gewoon ff Anders heeft gereageerd op een recensie van Gewoon ff Anders

Goedemiddag, op een of andere manier hebben wij niet op uw recensie gereageerd.☺. Dank u wel voor de geweldige recensie.
    Wellicht tot gauw Ron & Josette

6. Gewoon ff Anders's profielfoto
    Gewoon ff Anders heeft gereageerd op een recensie van Gewoon ff Anders

Goedemiddag Pauline, de recensie hadden wij op een of andere manier over het hoofd gezien.☺ Wat een geweldige recensie. Top om te lezen dat het zo goed bevallen is. Wellicht tot gauw. Ron & Josette

7. Gewoon ff Anders's profielfoto
    Gewoon ff Anders heeft gereageerd op een recensie van Gewoon ff Anders

Goedemiddag Bert & Inge bedankt voor de lieve en mooie recensie. Wellicht tot gauw.
    Ron & Josette

8. Gewoon ff Anders's profielfoto
    Gewoon ff Anders heeft gereageerd op een recensie van Gewoon ff Anders

Dank u wel voor de geweldige recensie. Fijn dat u het gezellig vond bij de (in de volksmond genoemd) herberg van Elst. Wellicht tot gauw. Ron & Josette

9. Gewoon ff Anders's profielfoto
    Gewoon ff Anders heeft gereageerd op een recensie van Gewoon ff Anders

Dank u wel voor de mooie recensie en fijn om te lezen dat u het goed naar de zin hebt gehad. Dank u wel voor het meedenken, tip opgevolgd. U hebt gelijk.
    Wellicht tot de volgende keer.Ron & Josette

10. Gewoon ff Anders's profielfoto
    Gewoon ff Anders heeft gereageerd op een recensie van Gewoon ff Anders

Dank u wel voor de mooie recensie.Fijn om te lezen dat u het zo goed naar de zin hebt gehad. Ron & Josette

11. Gewoon ff Anders's profielfoto

Dank je wel Gary geweldig om te lezen. Wellicht tot gauw, Ron & Josette

12. Gewoon ff Anders's profielfoto
    Gewoon ff Anders heeft gereageerd op een recensie van Gewoon ff Anders

Dank u wel voor de mooie recensie. Daar zijn wij voor zeggen wij altijd, Bourgondisch genieten van eten en drinken in een huiselijke sfeer. Wellicht tot gauw. Ron & Josette

13. Gewoon ff Anders's profielfoto

Dank u wel voor de mooie recensie en wellicht totgauw. Ron & Josette

14. Gewoon ff Anders's profielfoto
    Gewoon ff Anders heeft gereageerd op een recensie van Gewoon ff Anders

Dank u wel voor de fantastische recensie Fijn dat wij u Bourgondisch hebben laten genieten en wellicht tot de volgende keer.
    Team Gewoon ff Anders

15. Gewoon ff Anders's profielfoto
    Gewoon ff Anders heeft gereageerd op een recensie van Gewoon ff Anders

Dank u wel mevrouw Bouman voor de mooie recensie. Hij is inderdaad erg lekker de alombekende burger😉. Hele fijne feestdagen gewenst en wellicht tot in het nieuwe jaar.

16. Gewoon ff Anders's profielfoto
    Gewoon ff Anders heeft gereageerd op een recensie van Gewoon ff Anders

Hallo Edith dank je wel voor je mooie recensie en dat het zo goed is bevallen. Wellicht tot gauw bij Gewoon ff Anders. Ron & Josette

17. Gewoon ff Anders's profielfoto
    Gewoon ff Anders heeft gereageerd op een recensie van Gewoon ff Anders

Geweldig om dit te lezen dank u wel voor de recensie en ... wellicht tot gauw. Team Gewoon ff Anders

18. Gewoon ff Anders's profielfoto

Goedemiddag Shan,
    Beetje vreemd dat je nu pas reageert als je afgelopen zondag bij ons gegeten hebt. Tijdens het opnemen van de gerechten hebben wij duidelijk aangegeven dat er in een housesteak adertje van vet loopt, niet ieder houdt daarvan. Wellicht moet je jezelf beter informeren waren houseateaks en geen biefstukken. Vreemd dat diezelfde avond meer gasten housesteaks hebben
    gegeten en deze heerlijk vonden. Tevens willen wij even vermelden dat buiten de 10% korting op de rekening jullie vader ook nog een cadeaubon van € 25,00 aangeboden heeft gekregen, omdat wij het zo vervelend voor de 3 van de 7 personen vonden. De rest had heerlijk gegeten.
    Wellicht de volgende keer een correct weergave van het geheel. Dat u niet meer bij ons wenst te dineren, u goed recht.
    Wij wensen u veel succes bij de zoekocht in vinden van het bij u criteria passende restaurant. Team Gewoon ff Anders

19. Gewoon ff Anders's profielfoto
    Gewoon ff Anders heeft gereageerd op een recensie van Gewoon ff Anders

Dank jullie wel voor de geweldige recensie. Top! Wellicht tot gauw Ron & Josette

20. Gewoon ff Anders's profielfoto
    Gewoon ff Anders heeft gereageerd op een recensie van Gewoon ff Anders

Geweldig, dank u wel voor de geweldige recensie en wellicht tot gauw. Ron & Josette

21. Gewoon ff Anders's profielfoto

John dank je wel voor de mooie review en wellicht tot gauw. Ron & Josette

22. Gewoon ff Anders's profielfoto
    Gewoon ff Anders heeft gereageerd op een recensie van Gewoon ff Anders

Goedendag Peter, dank je wel voor de mooie recensie. Wellicht tot gauw. Ron & Josette

23. Gewoon ff Anders's profielfoto
    Gewoon ff Anders heeft gereageerd op een recensie van Gewoon ff Anders

Wat een mooie recensie, dank je wel June. Lief dat je ons aangeprezen hebt bij vrienden, betere reclame is er niet, geweldig en ook thanks. Ron & Josette

24. Gewoon ff Anders's profielfoto
    Gewoon ff Anders heeft gereageerd op een recensie van Gewoon ff Anders

Dank je wel Monique voor de fantastische recensie. Wellicht tot gauw. Ron & Josette

25. Gewoon ff Anders's profielfoto

Dank u wel voor de geweldige recensie. Wellicht tot gauw Ron & Josette

26. Gewoon ff Anders's profielfoto
    Gewoon ff Anders heeft gereageerd op een recensie van Gewoon ff Anders

Wat een geweldige recensie, dank u wel.
    Wij hopen dat u volgend bezoek weer zo overweldigend mag zijn. Wellicht tot gauw Ron & Josette

27. Gewoon ff Anders's profielfoto

Dank u voor de mooie recensie. U bent altijd welkom. Team Gewoon ff Anders

28. Gewoon ff Anders's profielfoto
    Gewoon ff Anders heeft gereageerd op een recensie van Gewoon ff Anders

Top, dank je wel Jeroen voor je geweldige recensie. Wellicht tot gauw. Groet Ron & Josette

29. Gewoon ff Anders's profielfoto
    Gewoon ff Anders heeft gereageerd op een recensie van Gewoon ff Anders

Dank je Monique voor de mooie recensie, namens het gehele team van Gewoon ff Anders.

30. Gewoon ff Anders's profielfoto
    Gewoon ff Anders heeft gereageerd op een recensie van Gewoon ff Anders

Jolanda bedankt voor je lieve/mooie en leuke recensie. Wellicht tot gauw. Ron & Josette

Meer activiteiten