• Lid sinds 21 september 2015

Mi Casa

Burgh Haamstede

Mi Casa

Burgh Haamstede

gertjanmaria heeft nog geen foto toegevoegd

1. gertjanmaria's profielfoto
    gertjanmaria heeft een recensie geschreven voor Mi Casa

Super tevreden, iedere keer weer. Ondanks dat het erg druk was hadden we heel snel ons eten op het gezellige terrasje in het centrum waar de mensen in de rij stonden voor een tafeltje.

Heerlijk gegeten en respect voor de bediening die het hoofd koel wisten te houden ondanks dat de temperatuur 30 graden was op deze dag!

2. gertjanmaria's profielfoto
    gertjanmaria schreef:

Vandaag weer in Zeeland, dus even wat eten bij Mi Casa. Wat een gezellig restaurant is dit toch, we werden gelijk herkend ondanks dat het een tijdje geleden was dat we er waren. Heerlijk op het terras kunnen genieten van de spareribs, waarvoor een dikke 10, heb ze nog nooit ergens zo lekker gegeten. Het was dringen voor een tafeltje op het terras maar we mochten eerst binnen wat drinken en daarna naar buiten zodra er plaats was. We komen snel weer terug als we in Zeeland zijn.

3. gertjanmaria's profielfoto
    gertjanmaria heeft een recensie geschreven voor Mi Casa

Heerlijk tagliatelle met zalm gegeten en een pizza met zeevruchten. Beiden zeer goed. Omdat ik last heb van mijn rug en om een kussentje vroeg werd dat gelijk geregeld. De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker terug, ga zo door!