• Lid sinds 10 november 2010

Tokyo Lounge

Brasserie NU

Brasserie NU

Tiel

Gertjan en Ilse heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gertjan en Ilse's profielfoto
    Gertjan en Ilse heeft een recensie geschreven voor Brasserie NU
    Nederlands Tiel

Geweldig goed eten en zeer leuke en vriendelijke bediening! Daarnaast is de sfeer erg gezellig omdat er altijd wel mensen zitten! Een aanrader dus voor mensen die waarde hechten aan een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Mvg.

2. Gertjan en Ilse's profielfoto
    Gertjan en Ilse heeft een recensie geschreven voor Tokyo Lounge

Na veel goede reacties te hebben gehoord, en een groot liefhebber te zijn vam sushi zijn we gaan eten bij Tokyo Lounge in Tiel.

We waren blij verrast door de gezellige sfeer, het eten daarentegen minder. Ik zeg niet dat het slecht was, maar door de vele goede reacties die ik heb gehoord, ga je er nu eenmaal met een hoge verwachting naar toe. Zelf eet ik regelmatig bij een ook net geopende sushi bar in Arnhem. Hier kom ik vaak terug, en in vergelijking met hun vond ik dit wel tegenvallen.

Vond het vervelend dat er geen afbeeldingen op de kaart te zien zijn (visueel ingesteld) ook omdat je niet bij alles weet wat het is. En vreemd dat je van de ene soort 1 stukje je krijgt, en van het andere weer 6. Ik zat na bijna 3 rondes vol, terwijl ik normaal wel 6 rondes red.

Al met al een mooie zaak! En toch mijn complimenten!

3. Gertjan en Ilse's profielfoto
    Gertjan en Ilse heeft een recensie geschreven voor Brasserie NU
    Nederlands Tiel

Een aanwinst voor Tiel en omgeving! Want wat kun je hier lekker eten.

Prijs/kwaliteit verhouding is hier boven het gemiddelde, uitstekend dus! We zijn hier nu een paar keer geweest, en het ziet er altijd weer goed en creatief uit!

Ook een zeer vriendelijk bediening die altijd in zijn voor een praatje, en een leuke, sfeervolle plek om te zitten.

Ga zo door!