1. Wij kwamen voor een snelle lunch en dat werd een behoorlijke afknapper. De bestelling liet op zich wachten, omdat de ober langdurig aan het bellen was.
    Een van de twee sneetjes geroosterd brood onder mijn uitsmijter betrof een "kapje". Ook het andere gerecht stelde teleur. Het broodje brie was vooral veel brood en heel weinig brie; ook hier troffen we "kapje" brie aan.
    Toen we de ober met deze dingen confronteerden, trok hij zich terug voor overleg. We hebben wel excuses en korting gekregen, maar komen niet meer terug.

2,2
  2. Wij waren nieuwsgierig geworden naar het 3-gangenmenu voor 8,75. De soep was lekker; ook de hoofdgerechten (kipfilet en jagerschnitzel ) met in afzonderlijke schalen warme groente, sla, gebakken aardappels en friet zagen er verzorgd uit en smaakten prima. IJsje met slagroom was klein maar fijn ! Voor deze prijs krijg je volgens ons bijna nergens in Nederland een 3 gangendiner met linnen op tafel en uitzicht op het water en strand.

3. Sympathieke, persoonlijke bediening. Wij namen een 3 gangenmenu. Smakelijke soep en hoofgerecht; prima dessert. echt aan te bevelen, wij komen nog eens terug

4. Om ca. 13.30 u een drankje en lunch op terras voor 2 personen besteld. Drankje kwam vlot; lunch niet. Na ca. 3 kwartier geklaagd; bediening wist van niets; communicatiefout met keuken werd gezegd. Om ons heen werden gasten wel van lunches voorzien. Lijkt dus op een blackout van serveerster ? Gezegd dat dit niet professioneel is en dat wij daarover erg teleurgesteld waren. We zijn vertrokken zonder lunch