• Lid sinds 31 december 2009

New Wok Palace

Pesse

Gerrit heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gerrit's profielfoto
    Gerrit heeft een recensie geschreven voor New Wok Palace

Niet heen gaan!

30 december 2009 daar wezen eten tegen 18.00 uur. Er zaten nog 2 gezinnen te eten. 3/4 van de bakken met eten leeg! Waar nog wat in zat was vrijwel koud. Na veel klagen werd er na 2 keer vragen door de enige kok nog wat aangevuld. Als we aangaven wat we nog wilden hebben dan zouden ze een bord klaarmaken. Het eten was koud omdat ze volgens de kok geen dubbel glas in het pand hadden.... Belachelijk!

De kok zag er niet fris uit. Smerige kleding! De borden in de verwarmers zijn vet en nog vol etensresten!

De kok maakte met een smoezelig doekje de balie schoon en ging daar vervolgens van de "schone" borden voor de klanten de etensresten staan afpoetsen! Vervolgens ging tegen een uur of zeven ook de muziek en volgens mij ook de kachel uit.

Wanneer ze 's avonds geen klanten willen hebben kunnen ze de toko beter sluiten! Jaren geleden was het nog een goed restaurant....nu is het een drama! Toch het volle pond moeten betalen na flink afgeven op de kwaliteit en kwantiteit. Als afdoener een flesje Chinese wijn meegekregen! Nou in ieder geval zien ze mij daar vanaf 2010 niet weer!

2,4