• Lid sinds 22 augustus 2011
  • Leeftijd: 67

Lees mijn website www.megasponsor.nl en je ziet wie ik ben en wat ik doe.

Lijsten

2. 9,4

Eetcafe De Slof

Vorden
Nieuwe recensie

Gerrit Regtop heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Gerrit Regtop's profielfoto
    Gerrit Regtop schreef:

1 juli 2017 ons 40 jarig huwelijk gevierd bij Grand Cafe De Egelantier te Hengelo Gld. Dit kan ik melden: prijs/kwaliteit/gezelligheid/eerlijkheid/gemoedelijkheid het is gewoon een feit hier kom je bijna niet weg. Het hele team verdient een enorm compliment. Groetje Carina en Gerrit

2. Gerrit Regtop's profielfoto
    Gerrit Regtop heeft een recensie geschreven voor Eetcafe De Slof

9 augustus 2012 even bij de Slof gegeten nou dat was een geweldige ervaring. Wat smaakte dat kippannetje heeeerlijk en veel groente/fruit erbij. Ook het terrasje achter het restaurant was super gezellig alsof je ergens aan de spaanse kust zat.

En vooral niet te vergeten de bedieding ook hier is absoluut niets op aan te merken.

Kortom: wij komen hier vaker..

Gerrit Regtop

3. Gerrit Regtop's profielfoto
    Gerrit Regtop heeft een recensie geschreven voor Bikken
    Internationaal Doetinchem

Zondag 21 augustus 2011 met 12 volwassenen en 3 kinderen van 2 t/m 4 jaar van 16:00 tot 20:30 uur enorm genoten van het voortreffelijke eten en drinken bij Bikken. De hele tijd hebben de kleintjes zich kunnen vermaken dankzij de 2 dames die zich met veel enthousiasme over de kinderen ontfermden.

"Onze" tafel werd veelvuldig goed en zeer content zonder opdringerig te zijn door Nadia, doch ook de overige medewerkers alsmede de eigenaars van Bikken verdienen een enorme pluim. Inmiddels heeft ook ons netwerk een aanbeveling ontvangen om Bikken snel te bezoeken.

Als extra beloning heb ik Bikken toegezegd dat men alle sponsorverzoeken die men ontvangt onbeperkt door mag sturen naar ons.

Met vriendelijke groet.

Gerrit Regtop.