Activiteiten van Gerrit Bremer

1. Gerrit Bremer's profielfoto
    Gerrit Bremer heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kam Yin

Surinees, maar de laatste jaren wel meer nadruk op Chinees. Enigszins gemoderniseerd, maar heel sfeervol wordt het niet. Wel bijna altijd druk, zeker op een zaterdagavond, maar de boel wordt goed gemanaged en de doorloopsnelheid is vrij groot. Wij bleven met z'n 3-en wat langer zitten, maar voelden ons geen moment opgejaagd. Daarbij troffen we een goed geluimde dame van de bediening, die ondanks de drukte geregeld langskwam voor een praatje of grapje. Grote kaart, maar aan specifieke wensen kan voldaan worden. En daarbij is het eten gewoon prima en nog steeds betaalbaar.

2. Gerrit Bremer's profielfoto
    Gerrit Bremer heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Royal

Leuk eetcafe met Royale kaart. Wij kwamen met een gezelschapvan 10 man, tussen de 7 en 77 jaar, op een zondagmiddag na het uitwaaien op het strand binnenwandelen en konden aanschuiven aan een 8-persoons tafel waar fluks een extra tafel bij werd gezet. Relaxte sfeer, vriendelijke en nette bediening en genoeg keus voor iedereen. We bestelden tosti's, omeletten, 12-uurtjes met 2 verschillende kroketten, hamburgers en sate, en alles werd gelijktijdig en netje gepresenteerd opgediend, en het smaakte iedereen prima. Leuk!

3. Gerrit Bremer's profielfoto
    Gerrit Bremer heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur
    Chinees-Indisch Ede

Mijn favoriete afhaalchinees. Professioneel en vriendelijk. Even telefonisch een bestelling doorgeven en op het afgesproken tijdstip ophalen. Nooit lang hoeven wachten. Constante, goede kwaliteit van het eten. En als er eens iets mis is, zoals laatst een te flauwe en niet krokanteTsja Sieuw wordt je melding serieus genomen en (in mijn geval) de volgende keer met extra miniloempiaatjes gecompenseerd.

4. Gerrit Bremer's profielfoto
    Gerrit Bremer heeft een recensie geschreven voor Metz

Hier in verleden geregeld fijne visplates gegeten. Nu 's middags kibbeling gehaald om 's avonds in de oven op te warmen. De vis werd ter plekke gesneden, door het beslag gehaald en gebakken, en smaakte die avond nog steeds fantastisch. Je betaalt er wel voor, en van de sfeer moet Metz het ook niet hebben, maar de vis is fabuleus.

5. Gerrit Bremer's profielfoto
    Gerrit Bremer heeft een recensie geschreven voor De Herberg

Ons jaarlijkse bezoek aan De Herberg was wederom een feestje. Het personeel blijft onverdroten enthousiast, attent (hoewel het vragen naar drankwensen iets te frequent voorkwam) en netjes. Mijn bier werd niet vanaf de makkelijke kopse kant van de tafel geserveerd, maar keurig vanaf rechts. De smakelijke plates zijn nog steeds een lust voor oog en portemonnaie, en als er eens iets misgaat (een oneffenheidje in het toetje) wordt dat keurig opgelost. De Herberg snapt het helemaal.

6. Gerrit Bremer's profielfoto
    Gerrit Bremer heeft een recensie geschreven voor New York Pizza

Prima pizza's, daar niet van, maar Euro 17,49 voor een 30cm pizza vind ik fors aan de prijs. Daarnaast was een actie (2e pizza gratis) onduidelijk, waar weer veel e-mailverkeer overheen moest. Wel netjes te woord gestaan, maar naar een bevredigende compensatie moest ik zelf hengelen.

7. Gerrit Bremer's profielfoto
    Gerrit Bremer heeft gereageerd op een recensie van Friture Muller

ABN schrijven is ook een kunst.....

8. Gerrit Bremer's profielfoto
    Gerrit Bremer heeft een recensie geschreven voor Land- en Zeezicht

Voornamelijk self-service. De meneer bij wie je aan de counter bestelt en afrekent en die het bestelde eten komt brengen is wel heel vriendelijk. Hier geregeld fijne plates gegeten, maar de kleine kaart stelt teleur. De panini is basic, de kinderbox te duur. Geserveerd wordt een bakje friet met 4 kipnuggets en een kuipje appelmoes. En een cadeautje (een drinkbeker deze keer), maar met een zelfgehaald flesje Fristi kom je op bijna Euro 10 uit. De drank is voor zelfbedieningsbegrippen uberhaupt te prijzig.

9. Gerrit Bremer's profielfoto
    Gerrit Bremer heeft gereageerd op een recensie van Croissanterie Paris

Tip: volg die cursus eerst zelf.......

10. Gerrit Bremer's profielfoto
    Gerrit Bremer heeft gereageerd op een recensie van Athene

Amber nederlands.........

11. Gerrit Bremer's profielfoto
    Gerrit Bremer heeft een recensie geschreven voor Eeterij Tante A'n

Een aantal jaren gemeden wegens de ons inziens steeds schevere prijs/kwaliteitverhouding. Toch maar weer eens neergesteken buiten voor koffie met wat lekkers, omdat de plaatselijke bakker om 11.30 uur geen fatsoenlijk gebak meer kon presenteren(??). En het was goed. Vriendelijk personeel en lekkere koffie en fris met mooie stukken taart, en voor mij een koele Karmeliet met heerlijke kaasstengels (per stuk te bestellen, ideaal). Alleen de modernitiet om het, overigens met beleid gerangschikte dienblad op tafel te schuiven teneinde ieder zijn eigen bestelling daarvan af te laten plukken snappen we niet.

12. Gerrit Bremer's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  13. Gerrit Bremer's profielfoto
    Gerrit Bremer heeft een recensie geschreven voor Plaza 't Kruuspunt

Al jaren ons vaste afhaalpunt voor biterballen en -garnituur. Nu zijn we er eens wezen eten, en dat beviel goed! De prima, vriendelijke service kenden we al, de plates nog niet. Sate, loempia en hamburger werden keurig verzorgd met garnering en frieten gepresenteerd, en smaakten uitstekend. Net als de kinderbox met verrassing, en dat was nu eens niet weer een fluitje van 1 cent, maar gewoon een leuk spelletje. Sauzen dienen apart bestelt te worden, maar dan kan je ook uit een hele trits kiezen. De prijzen zijn gezien het gebodene erg schappelijk. Wat spannender bieren waren welkom geweest.

14. Gerrit Bremer's profielfoto
    Gerrit Bremer heeft een recensie geschreven voor Galamadammen Recreatie

Leuke lunch hier gebruikt in een aangebouwde serre die niet heel sfeervol is maar wel erg warm. De bediening is keurig, vooral van de waard himself die joviaal is maar zijn dosering goed in de gaten houdt. Mijn borrelplankje met 3x kipkluifjes, uienringen en calamares is lekker, geserveerd met stokbrood en (te weinig) toverkaas. Het brood met gerookte zalm van mijn vrouw is heerlijk uitbundig. Helaas slaan mijn 2 meibok's van de tap vroegtijdig dood in het glas.

15. Gerrit Bremer's profielfoto
    Gerrit Bremer heeft een recensie geschreven voor Brambergen

Heerlijke plek, zowel binnen als buiten, voor het begin of einde van een fijne wandeling. Kinderen kunnen terecht in de Oerspeeltuin voor een lekkere klauterpartij. Het personeel is goedgeluimd, de kaart niet heel uitgebreid maar wel gevuld met 'eerlijke' producten voor koffie, lunch of borrel. Hamburger, garnalenkroketjes, kaasstengels, taart, het smaakt prima. De broodjes komen in gewoon-wit of zuurdesem- en speltvariant, want dat wil de doelgroep (hoger opgeleid met jonge kinderen). Er staan 2 bieren van Brouwerij 't IJ op de kaart, maar niet de zwaarsten. Dat kan nog beter.

16. Gerrit Bremer's profielfoto
    Gerrit Bremer heeft gereageerd op een recensie van Bali James

Dag An,

Lijkt mij de verantwoordelijkheid van de schrijver... Als iemand het personeel ervan beticht het Nederlands niet te beheersen en er vervolgens zelf een janboel van maakt... dat kan natuurlijk niet.

17. Gerrit Bremer's profielfoto
    Gerrit Bremer heeft gereageerd op een recensie van Bali James

En de ober spaak geen Nederlands............

18. Gerrit Bremer's profielfoto
    Gerrit Bremer heeft gereageerd op een recensie van Afghani & Zo

Inderdaad. Heel dom.

19. Gerrit Bremer's profielfoto
    Gerrit Bremer heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur
    Chinees-Indisch Ede

Nog steeds een prima Chinees. De telefonische bestellingen verlopen altijd correct. De Tja Sieuw is heerlijk en de Chinese mini loempia's de favoriet van mijn zoon. De Bami mag alleen geen Bami meer genoemd worden. Met wat miniscule stukjes groente en vlees is het gewoon Mie. Een landelijke tendens, helaas.

20. Gerrit Bremer's profielfoto
    Gerrit Bremer heeft De Belgische Loodsensociëteit toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Nederlands