• Lid sinds 25 oktober 2010

Parnassia aan Zee

Overveen

Fong Shou

Steenwijk

Gerrit heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gerrit's profielfoto
    Gerrit heeft een recensie geschreven voor The Wolfhound
    Internationaal Haarlem

Sympathieke bediening, leuke sfeer maar bovenal uitstekend eten en een goede drankenkaart. Ik kom nog heel vaak terug. 😊

2. Gerrit's profielfoto
    Gerrit heeft een recensie geschreven voor Restaurant Centra

Afgaande op de goede recensies op eet.nu dit restaurant bezocht. Helaas, dat viel tegen. Als je binnenkomt krijg je het idee een snackbar binnen te lopen. De ontvangst was vriendelijk hoewel de bediening de Nederlandse taal amper machtig is. De menukaart is beperkt maar volstaat. Gekozen voor lamskoteletten en kip in knoflook saus met een extra salade. Met de salade ging het al mis; een beetje sla, 1 tomaat in 4 stukken gesneden en een overdaad aan olijven. Meer niet. Veel te karig. De hoofdgerechten waren redelijk maar simpel. Daarna ga het helemaal mis. Het weghalen van de borden cq afruimen gebeurde simpelweg niet. Na 3 kwartier wachten (inmiddels de boel maar gestapeld klaar gezet, de bediening maar gevraagd om de kaart want we wilden nog een dessert. En toen kon er opeens afgeruimd worden. Snel onze keuze gemaakt maar wederom zag men ons niet zitten. Na weer een half uur gewacht te hebben zijn we maar vertrokken zonder een dessert besteld te hebben. Aangezien de prijzen hier fors hoger zijn dan bij gelijkwaardige Amsterdamse restaurants mag je verwachten meer kwaliteit en betere service te krijgen.

3,4
  3. Gerrit's profielfoto
    Gerrit heeft een recensie geschreven voor Parnassia aan Zee

Absurd slechte bediening. Ontzettend traag, zien je niet zitten en gedragen zich ongeïnteresseerd. Tijdens mijn verblijf hoorde ik alleen maar klaagzangen van andere klanten. Als het ontzettend druk was geweest dan had ik er nog begrip voor kunnen opbrengen maar het terras was hooguit halfvol.
    Fantastische manier om je tent zo snel mogelijk om zeep te helpen.

1,8
  4. Gerrit's profielfoto
    Gerrit heeft een recensie geschreven voor Fong Shou
    Chinees-Indisch Steenwijk

Ik en mijn partner hebben hier regelmatig gegeten en dat was altijd prima in orde. Afgelopen weekend leek het ons leuk gebruik te maken van het lopend buffet dat ze aanbieden voor 13,50 per persoon. Dat was een blunder. Volgens de folder kan je van 18:00 tot 22:30 uur gebruik maken van het buffet. Wij arriveerden om 20:00 uur en na aangegeven te hebben dat we van het buffet gebruik wilden maken konden we kiezen uit 3 verschillende soepen als voorgerecht. Prima.

Na de soep liepen we naar het buffet en daar wachtte ons een teleurstelling. Lege bakken en allesbehalve keus uit 24 verschillende gerechten, zoals de folder ons beloofde. Wij, en andere gasten, hebben regelmatig gevraagd wanneer e.e.a. aangevuld werd en ons werd telkens verteld dat daar aan gewerkt werd. Maar helaas, er werd maar weinig aangevuld. Wát er werd aangevuld werd gewoon bij de oude prak ingegooid en effe doorgeroerd. Schandalig. Toen we hier iets van zeiden kregen we te horen dat we om 6 uur hadden moeten komen.