• Lid sinds 1 mei 2011

Alexandros

Wageningen

De Tijd

Wolfheze

Gerrie uit Lunteren heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gerrie uit Lunteren's profielfoto
    Gerrie uit Lunteren heeft een recensie geschreven voor Buitengewoon De Bosrand

Leuk uitziende gelegenheid maar qua service echt om te huilen; we zijn er zeer onbeschoft behandeld.

Vorige week met vrienden (beiden aan rolstoel gebonden + 2 hulphonden) op het terras van De Bosrand neergestreken. Er werd - onduidelijk! - gezegd dat honden eigenlijk niet op het terrras mogen, nadat door ons de vraag was gesteld of er ook drinkbakken voor de honden aanwezig waren. Deze drinkbakken stonden achter het restaurant, op een plek welke voor mijn vrienden in rolstoel nauwelijks te bereiken was. Ik ben toen - totaal niet bewust dat het 'fout' was wat ik deed - 1 van de 2 drinkbakken gaan halen achter het restaurant zodat de honden toch snel even wat konden drinken op het terras (het was geen optie voor mij om de honden zelf mee te nemen naar achter; omdat het hulphonden zijn moeten ze wel bij hun baasjes blijven).

Er werd vervolgens op een snauwerige wijze gezegd dat dát niet de bedoeling was, want honden mogen niet drinken op het terras (maar het is buiten, het betreft hulphonden en is men dan misschien bang voor eventueel geslurp, wat storend kan zijn voor de andere terrasgasten? Bovendien waren er maar een beperkt aantal plaatsen bezet op het terras!).

We waren met stomheid geslagen, ik heb stamelend "sorry" gezegd en totaal gekleineerd en wel hebben we het maar bij een drankje gelaten en er van af gezien daar een lunch te gebruiken. Dit was echt een domper op ons middagje uit in Lage Vuursche; zoveel kwaadheid en frustratie dat wij naar ons hoofd geslingerd hebben gekregen bij De Bosrand, dát heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Omdat het hulphonden zijn, worden ze in de meest chique restaurants en dure winkels gewoon geaccepteerd en binnen gelaten. Daar zou De Bosrand nog een voorbeeld aan kunnen nemen. Voor ons dus: Nooit Meer!

5,7
  2. Gerrie uit Lunteren's profielfoto
    Gerrie uit Lunteren heeft een recensie geschreven voor De Tijd
    Internationaal Wolfheze

Woensdagavond voor het eerst - samen met een vriendin - bij jullie gegeten en we hebben genoten: knusse omgeving, uitnodigend restaurant en een gemoedelijke sfeer met een trendy interieur.

Het meisje wat ons bediende was erg aardig en correct. Ze was zelfs zo vriendelijk om een foto van ons te maken (mijn vriendin en ik zien elkaar maar een paar keer per jaar).

Kortom: De Tijd is naar onze mening een alleraardigst en gezellig restaurant waar je nog kan eten voor een redelijke prijs. Voor herhaling vatbaar!

3. Gerrie uit Lunteren's profielfoto
    Gerrie uit Lunteren heeft een recensie geschreven voor Alexandros

Wat een fantastisch restaurant! We hebben hier 2e paasdag met z'n viertjes gedineerd met 2 vakantieveilingwaardebonnen.... maar het was geweldig!

Hartelijke mensen, gezellig en schoon restaurant, ruime opzet, heeeeerlijk eten, ruime porties; wij zijn om en gaan hier zeker vaker naar toe!