• Lid sinds 26 april 2012

1. Oku

Kinoko

Kinoko

Winterswijk

Gerrie en Erik heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gerrie en Erik's profielfoto
    Gerrie en Erik vindt Oku leuk

Gerrie en Erik

2. Gerrie en Erik's profielfoto
    Gerrie en Erik heeft een recensie geschreven voor Het IJsselpaviljoen

Wij hebben een aantal keer hier sushi gegeten en elke keer heerlijk gegeten. De kok was aan het experimenteren met zijn sushi en verschillende sushi mogen proeven die niet op de kaart stonden, echt verrukkelijk heerlijke smaken. Ook de warme gerechten op de sushi kaart zijn erg lekker. Wij komen vaker.

3. Gerrie en Erik's profielfoto
    Gerrie en Erik heeft een recensie geschreven voor Kinoko

Gisteravond wezen eten. Het klopt dat het koud was in het restaurant, wij zaten gelukkig bij het kacheltje. Hhet eten was weer heerlijk, waar eet je nog voor 20 euro je buikje vol. Heerlijke sushi, vriendelijke bediening . Tot de volgende keer.

4. Gerrie en Erik's profielfoto
    Gerrie en Erik heeft een recensie geschreven voor Hashi Ya

Wij hebben bij de vorige eigenaar regelmatig gegeten nu het overgenomen is moet je inderdaad vlug eten om de kok bij te houden . Er was ruzie in de keuken er werd hard geschreeuwd tegen elkaar we konden dit uiteraard niet verstaan maar het bederfd wel een beetje je avond ,de serveerster liep met dik betraande ogen rond . Zonde we vonden het eten wel lekker.

6,7
  5. Gerrie en Erik's profielfoto
    Gerrie en Erik heeft een recensie geschreven voor Kinoko

Afgelopen hemelvaart gegeten . Hebben het menu genomen voor 20euro onbeperkt van de kaart eten . Alles smaakte heerlijk, sushi heerlijk vers . En de warme gerechten heerlijk mals .Inrichting is ongezellig . Maar voor ons maakte het heerlijke eten alles goed . Wij komen zeker weer.

6. Gerrie en Erik's profielfoto
    Gerrie en Erik heeft een recensie geschreven voor Ambrosijn

Gisteren gegeten ook naar aanleiding van de recensies .een viergangen verrassingsmenu. Vonden het achteraf jammer dat we niet het vijf gangen menu hadden besteld het smaakte allemaal Zo lekker, er had nog makkelijk een gangetje bijgekund .bediening was prima ondanks dat het vol zat verliep alles vlot . Als we op schier weer mochten komen dan komen we zeker weer aan .