• Lid sinds 24 april 2017

Tivoli

Maastricht

Monas

Nijmegen

Gerrie heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gerrie's profielfoto
    Gerrie heeft een recensie geschreven voor Tivoli

We komen hier nooit weer. Het eten was zeer slecht, weinig Italiaans aan, eten heel zout zonder kruiden of smaak. Prijs eten en drinken te duur en niet in verhouding tot te kwaliteit. De dominante vrouw die bediende, trots was op hun familiebedrijf, maakt het alleen maar erger.

2,2
  2. Gerrie's profielfoto
    Gerrie heeft een recensie geschreven voor Monas
    Kleine eetwaren Nijmegen

Echt geen aanrader. De positieve recensies op hun website heb ik als misleidend ervaren. Het vlees van de kip (in aluminiumfolie) was gortdroog en de entrecote was taai en hadden geen smaak. Leek wel afvalvlees en moeilijk te snijden. De frieten waren niet lekker gebakken. Je betaalt in verhouding erg veel voor de kwaliteit die er niet is. Een uitermate saaie keuken met dezelfde sausen (honing tijm of rode wijnsaus) en veel komt uit de oven. We kregen in eerste instantie voor 5 personen, 1 klein schaaltje salade en 1 schaaltje groenten; wat veel te weinig was. Daarnaast hadden ze 2 biertjes op de bierkaart niet op voorraad. Het enige wat lekker was waren het stokbrood met kruidenboter en de spareribs. Het personeel vroeg ook niet of het gesmaakt had. Wij gaan hier nooit mee eten

1,4