• Lid sinds 3 februari 2013

Neri Sushi

Breda

Sed

's Gravenmoer

Germaine Portier heeft nog geen foto toegevoegd

1. Germaine Portier's profielfoto
    Germaine Portier heeft een recensie geschreven voor Sed

Wij hadden een sweetdeal coupon en dat was direct te merken vanaf de ontvangst. Wij voelden ons "minderwaardig" behandeld en werden gedirigeerd naar onze tafel in plaats van bij binnenkomst enkele vragen te mogen stellen over mogelijkheden van het diner. Zeer onklantvriendelijk om een klant de " mond te snoeren" bij ontvangst ongeacht de vragen die een klant stelt want hoe ga je dit negatieve gevoel van een klant omdraaien naar een positief gevoel. Aangekomen bij de tafel bleek ook de volgende medewerker ons dezelfde behandeling te geven van minderwaardigheid. 2 van ons die niet de sweetdeal coupon hadden, bestelden a la carte. Er werd gevraagd wat men niet lustte voor het verrassingsmenu en of wij brood en frietjes wilden. Er werd niet bij vermeld dat dit apart betaald moest worden dus dat zagen wij pas bij het afrekenen. Toen na het hoofdgerecht gevraagd werd of het smaakte gaf ik aan dat de mosselen erg klein waren en dat er veel mosselen tussen zaten die opengereten waren en niet meer konden worden gegeten en dat er zelfs een paar mosselen zuur waren. Terwijl dit aangegeven werd ging de serveerster door met het afruimen van de tafel en keek ons niet aan waarop ik zei dat we beter niks meer konden zeggen want de serveerster hoorde ons toch niet. Hierop werd geantwoord dat ze het wel hoorde maar dat ze tegelijkertijd ook de tafel kon afruimen. Ze zou de keuken vragen om de mosselen uit mijn " weggooi pannetje" te controleren en kwam daarna terug met de mededeling dat de keuken niks heeft kunnen vinden. Dit gaf mij het gevoel dat ik dus als klant heb gelogen. Ongelofelijk dat je zo behandeld wordt als klant. Geen groenten in het mosselpannetje, geen bakje met water en citroen voor je vieze handen, geen klein doekje om je handen aan af te doen. Nee, ik moest naar de toilet om mijn handen te wassen. En zo, kan ik nog een tijdje doorgaan hoe wij als klant ons behandeld voelen door medewerkers van SED. Toen wij hadden afgerekend en opstonden, was er niemand die ons bedankte en groette. Als ik dan lees dat dit restaurant voor een "ster" gaat, dan zijn er nog veel uitdagingen op het gebeid van klantgerichtheid. Prijs - kwaliteit verhouding is onder gemiddeld maar de bediening is ver onder 0

1,1
  2. Germaine Portier's profielfoto
    Germaine Portier heeft een recensie geschreven voor Neri Sushi

Gisteren weer voor de zoveelste keer een bestelling opgehaald bij Neri in Breda. De sushi's zijn kwalitatief erg goed. De rijst is perfect. Niet korrelig, niet plakkerig. De combinaties in de sushi's zijn heerlijk. Je merkt dat de sushi's "met liefde" zijn gemaakt. De klantgerichtheid in het restaurant is goed. Altijd vriendelijk en flexibel. Ze geven een extra bakje chocola + pepermunt. Ze staan open voor nieuwe ideeën. Kortom: Als je houdt van sushi's, dan rijd je graag naar Breda!! Een aanrader.