• Lid sinds 24 januari 2014

Gasterij Als Toen

Nijmegen

Gerine heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gerine's profielfoto
    Gerine heeft een recensie geschreven voor Gasterij Als Toen

Enige tijd geleden heb ik hier gegeten met vriendinnen.
    Het was een fantastische ervaring! Op basis van het menu (bv: sate) had ik verwacht dat het een "gewoon" restaurant was, daar was de prijs dan ook naar (ongeveer 25 euro voor een 3-gangen verrassingsmenu. Overigens is er ook een bijpassend wijnarrangement, daar hebben wij nu geen gebruik van gemaakt maar de volgende keer staat dat zeker op de planning! Het menu was inderdaad een aangename verrassing!! Na de Heerlijke amuse kregen we een spetterend menu, vol met verrassende smaakcombinaties. Het eten ziet er fantastisch uit (wij gaan wel eens uit eten in een sterrenrestaurant (meestal met speciale weken), en daar krijg je vaak allerlei toefjes, crumbles etc: Dat was hier ook!). Kijk maar eens op hun website naar de foto's, dit is echt wat je kunt verwachten als je daar gaat eten.

Het menu schijnt zeer regelmatig te wisselen en echt afhankelijk te zijn van groenten e.d. die op dat moment verkrijgbaar zijn. De groenten waren dan ook heerlijk, vaak kun je de kwaliteit van een restaurant beter bepalen op basis van de groenten dan op basis van de hoofdingrediënten, en beiden waren hier top. De porties waren voor mij precies goed, niet teveel en niet te weinig. Grote eters kunnen eventueel de heerlijke huisgemaakte frieten bijbestellen.

We waren er vooral zo over te spreken omdat de kwaliteit van het eten echt vele malen beter is dan wat je voor deze prijs verwacht. Verder zag het restaurant er prima uit (niet te gehorig), geen bijzonderheden in positieve of negatieve zin. O ja, en kijk op de vrouwen wc eens omhoog, erg grappig.

De service was goed, zo kregen wij een nieuw glas wijn toen ik het mijne omgooide (het was mijn eigen schuld, maar daar deden ze niet moeilijk over). Algeheel werden we zeer vriendelijk behandeld. Ik ga hier zeker nog een keer eten, absoluut de moeite waard voor wie een leuke avond uit wil voor een goede prijs!!