• Lid sinds 21 juni 2014

De Doelen

De Doelen

3. De Doelen

Franeker

Gerda heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gerda's profielfoto
    Gerda heeft een recensie geschreven voor De Doelen

De sfeer is altijd goed. Werden vriendelijk ontvangen en kregen een leuke tafel bij het raam. Het serveren duurde lang en klanten die later binnen kwamen kregen eerder hun maaltijd, wat ergernis opwekte. Ook vind ik het water erg duur: 2,10 per flesje!

2. Gerda's profielfoto
    Gerda heeft een recensie geschreven voor De Doelen

We waren iets te vroeg maar mochten direct naar onze tafel waar we zijn gestart met een heel fijn kopje koffie. Daarna de kaart gekregen en gevraagd om een klein broodplankje wat gelukkig mogelijk was. Heerlijke tapenade en kruidenboter met zalig brood en lekkere olijven. Daarna de zacht gegaarde zalm met zwarte tagliatelle en dillesaus en zeer smakelijk garnituur alsmede een trio van frietjes, rabarber en gemengde sla. De zalm was werkelijk perfect klaargemaakt! Begeleid met een heerlijk glas witte wijn.
    Uitgekozen op ons verzoek door de bediening! Past bijzonder goed bij de zalm, heerlijk.
    Als afsluiting een witte chocolademousse met een warme brownie,slagroom en aardbeien.
    We hebben gesmuld en genoten. Het was super lekker en de bediening heel goed en vriendelijk en je kon vragen om bijvullen als je meer friet o.i.d. wilde. Wat niet nodig was, de porties waren goed.
    Qua prijs zit je er ook goed, niet duur en ambiance is goed en schone toiletten, ook niet onbelangrijk!
    Hoe druk het buiten op het terras ook was , de rust werd goed gewaarborgd binnen zodat je heerlijk rustig kon genieten. Het was zeker voor herhaling vatbaar en zal het zeker bij een ieder aanbevelen.

3. Gerda's profielfoto
    Gerda heeft De Doelen toegevoegd als favoriet restaurant