• Lid sinds 16 oktober 2009

De Schelm

Heerlen

Gerben heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gerben's profielfoto
    Gerben heeft een recensie geschreven voor De Schelm

Onze verwachtingen waren, naar aanleiding van de positieve reacties op deze site en van andere ervaringsdeskundigen, hoog gespannen.

Conclusie: verwachtingen zijn waar gemaakt.

De eend wilden wij als voorgerecht. Je zult net zien dat het op was. Maar de kok en de bediening (bestaande uit een zeer competente gastheer) hebben als goedmaker iets van eend gemaakt dat niet op de kaart stond. Dat is pas service.

Hoofdgerecht van mij: zalm ( mijn lievelingsvis), zeer lekker, goed krokant laagje, zonder het woordje te.

Nagerecht: chocolademousse. Je proefde dat het vers gemaakt was die dag. Lekker dik en romig, zonder dat het te hartig was.

Ik ben niet iemand van de kleine exclusieve hapjes waar je een fortuin voor moet neerleggen. De porties waren dan ook normaal.

De wijnen (ideaal dat je per gerecht een apart wijnglas kan krijgen) waren zeer goed. De bediening had absoluut kennis van zaken. De wijn paste erg goed bij de verschillende gerechten.

Al met al een aanrader voor iedereen die van lekker eten en goede wijn houdt.