• Lid sinds 6 april 2013

Gerard heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Haastrecht

Afgelopen week hier gegeten met een groep van 14 personen. Wat opviel was het enthousiaste personeel, die de gehele avond zeer vriendelijk en attent waren.

Wij konden op verzoek van de menukaart kiezen wat we wilden eten, dat was erg fijn, want meestal zit je toch bij veel zaken aan een beperkte keuze met een groepje.

Bij navraag bleek dat je tot ongeveer 16 personen à la carte kan eten en anders werd het een keuzemenu, wat ook nog vrij veel keuze gaf. Wij waren de avond zeer verrast door het ruime aanbod, service en kwaliteit van de gerechten voor dit prijsniveau.

Bij de hoofdgerechten kregen we diverse schaaltjes met gebakken aardappeltjes, frites, groente en rauwkost en deze werden gratis aangevuld als er te weinig was.

Het restaurant heeft twee gedeeltes en omdat het deze avond minder druk was, konden wij met ons gezelschap apart zitten van andere gasten.

Wij gingen zeer tevreden naar huis en wat erg leuk was om te horen, dat onze genodigden ook zeer genoten hebben.

We konden gratis parkeren voor de deur en dat is met slecht weer ook erg fijn.

Echt een aanrader!