• Lid sinds 15 mei 2015

Parthenon

Susteren

Golden City

Huizen

Gerard heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Fine Food
    Chinees-Indisch Sittard

Bezorg bestelling.
    Daarom kunnen wij over de sfeer geen uitspraken doen!
    Vandaag voor het eerst daar besteld. De maaltijden zijn zeer smaakvol, ruim voldoende en kwalitatief uitstekend!
    Wij hebben er van genoten en zullen daar absoluut vaker bestellen of gaan eten!

2. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Gisteren avond hier gegeten, kernwoorden ; prachtig restaurant, goede en vriendelijke bediening, uitstekend eten, kortom met zekerheid het beste Griekse Restaurant van Limburg! Een absolute aanrader!

3. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Golden City

Geachte lezer,
    Wij (al jaren woonachtig in huizen) kwamen zo gemiddeld 1 keer per maand bij "Golden City" (doorgaans afhalen) en wij hebben dat altijd met veel plezier gedaan! Ondanks de ietwat pittige prijsstelling was en is de kwaliteit en de smaak echt zeer goed. Echter helaas gaat daar nu een einde aan komen! De laatste 5 keer hebben wij bij afhaal maaltijden niet één keer gekregen wat we besteld hadden! En dan kun je weer terug, terwijl een gedeelte van de familie en/of gasten al zitten te eten kan de rest dat dan doen als je na correctie, inclusief wachttijd, weer terug bent! Ik weet maar al te goed dat waar gewerkt wordt ook wel eens een fout kan worden gemaakt, dat is ook de reden dat ik na één of twee vergissingen/fouten niet direct in de pen klim,... maar vijf keer op rij wordt me toch iets te gortig. Na informatie bij mijn buren, die bij hen ook vrij regelmatig afhalen exact dezelfde ervaring!
    Conclusie → op zoek naar een andere Chinees! Helaas!