• Lid sinds 11 augustus 2013

De Canterlanden

Gytsjerk

Sirtaki

Kampen

ger heeft nog geen foto toegevoegd

1. ger's profielfoto
    ger heeft een recensie geschreven voor TAO

Eten was erg achteruitgegaan, voorheen waren de warme gerechtjes en sushi veel beter. Het personeel is nog steeds niet gastvrij we krijgen een plaats toegewezen en er zijn gerechtjes geschrapt van de menukaart. Wij komen hier nooit meer.

2,2
  2. ger's profielfoto
    ger heeft een recensie geschreven voor Xu Sheng
    Chinees-Indisch De Westereen

Gisteren voor het eerst gegeten in dit restaurant. We hebben nog nooit zo lekker gegeten. Het is echt met liefde gemaakt het eten. Ze maken alles zelf klaar. We hebben ook een drankje van het huis gekregen. De chinese vrouw die ons bediende was erg mooi en bijzonder gekleed. In het nieuwjaar gaan we hier weer eten.

3. ger's profielfoto
    ger heeft een recensie geschreven voor De Canterlanden

Vandaag zijn we in Gytsjerk geweest, om te gaan eten bij Canterlanden. Dit viel ons overigens erg tegen. Er werden te hoge prijzen gerekend voor dat wat we hadden bestelt. Twee grote patat oorlog, een blikje royal club casis en een rivella en 3 sate kroketten. Hier werd voor gerekend 20 euro en 15 cent. We kwamen er al gauw achter, hier klopt iets niet. Ik ging met een chagrijnig gevoel weer weg. Service van niks, afzetterij. Heb dit nog nooit zo eerder meegemaakt.

4. ger's profielfoto
    ger heeft een recensie geschreven voor Sirtaki

Na twee jaar er niet zijn geweest keek ik er naar uit om hier weer te eten. Een vriend van ons trakteerde. Wat was het een teleurstelling..

Voorgerecht, verschillende hapjes voor twee personen..
    Het was goed, maar heel weinig voor een bedrag van vijftien euro.. Magere porties..

Hoofdgerecht, Visschotel met scholfilet, garnaal, inktvis ringen en mosselen.. De garnaal was lekker gebakken. De mosselen waren goed, maar er lagen er maar zeven op mijn bord. Inktvisringetjes niet gekruid en maar vier van.. De schol filet was klein, ongekruid en niet goed gebakken (te ver door). Er lag een zielig hoopje witte rijst en 6 aardappel partjes en wat (euroshopper) salade.. En hier vragen ze 16,50 voor.

Het nagerecht, yaoutry.. Deze was lekker..

Ik ga hier niet meer heen. Wat een slechte ervaring.. Onze vriend moest 120 euro betalen voor iets wat het totaal niet waard is.

3,4