• Lid sinds 28 februari 2010

1900

Den Haag

1. Gemma Spronk's profielfoto
    Gemma Spronk heeft een recensie geschreven voor 1900

Geen tijd gehad om eerder te schrijven.
    Wij hebben op 25 december ( na Scrooge in Branoul met Bob Schwarze, top!!) bij 1900 ons Kerstdiner gehad.
    Allereerst was het binnenkomen al een feest. Alle tafeltjes waren in kerstsfeer gedekt. Zo warm en gastvrij. Kaarsjes,kerststukjes, kerstslingers etc.
    Het diner was verrukkelijk. Wij werden door Hansje en af en toe door Marianne geholpen en wij voelden ons welkom en verwend. Wij hadden een wijnarrangement en dat was een goede beslissing (wel taxi naar huis!). De wijnen waren heerlijk. Na de lekkere crostini met cannelinibonen gegrilde radicchio. Wij vonden dit gerecht een ster waard, daarna pasta met truffel (2 sterren), angus rund met kruidenkorst en kruidensla, hertenbiefstuk met pastinaakpuree en wildjus. Wat was het allemaal lekker. Na, bordje boerenkaas met een heerlijke port en daarna espresso met (zo lief) zelfgemaakte kaneeltruffel en havermouthkoekje, mmm. Wij hebben genoten. De sfeer was fantastisch, alsof je een grote familie was. Een prachtige avond met dank aan de koks Marianne en Marcel en natuurlijk Hansje.

2. Gemma Spronk's profielfoto
    Gemma Spronk schreef:

Intussen heb ik geregeld in 1900 gegeten.Steeds was de wijn verrukkelijk, ook de sfeer en bediening voortreffelijk.
    Het eten was geregeld verrassend en (over-)heerlijk , een andere keer lekker.1900 lokt toch steeds tot terugkomen , vaak met vrienden of vriendinnen.Met Kerst gaan we daar weer dineren na Scrooge in Branoul.Ik houd u op de hoogte.Ik verheug me er al op.
    In Voorburg zijn wij heel blij met Donati en vooral met de de tonijnsalade en spagetti con aglio. Bediening is daar ook prima.

3. Gemma Spronk's profielfoto
    Gemma Spronk heeft een recensie geschreven voor 1900

Met 12 volwassenen en 5 kinderen van een Bourgondisch diner genoten op de intieme privé (1e) étage, met kaarslicht, kroonluchters en kunst.

Elk nieuw gerecht was verrukkelijk en een lust voor het oog. De wijnen waren heerlijk. Top!

Voor de kinderen hadden Marianne en Marcel, met fantasie, de maaltijd aangepast.

Het was een succes, wij zijn echt verwend. Iedereen was enthousiast. Bedankt!

Een aanrader voor een familie-of vriendendiner.