1. Geke

Hier kun je de beste burgers en spareribs krijgen! Hele royale porties en bij de burgers zijn de onderdelen apart verpakt zodat het broodje vers blijft. Heerlijke side dishes, waarvan de gegratineerde aardappels absoluut favoriet zijn! Een echte aanrader voor iedereen die van goede burgers en spareribs houdt!

2. Geke

3. Geke

Wij hadden een groupon geboekt voor onbeperkt indiaas eten. Netjes een afspraak gemaakt maar toen wij kwamen waren wij niet bekend. Ook was het niet mogelijk om onbeperkt indiaas te eten (via buffet). Er was 1 meisje voor de bediening (er waren zo'n 18 gasten) en zij sprak alleen Engels. Mijn man bestelde een biertje (er werd niet gevraagd wat voor soort bier) en kreeg een flesje Heineken en zijn tweede biertje was een flesje Grolsch (ongevraagd). Ik kreeg een glas bitter lemon met niet al te veel prik erin, zonder een flesje.
    We kregen geen menukaart en de kok zei dat we gewoon eten kregen. Na 3 kwartier kregen we een voorgerechtje (smaak was goed, maar het was wel wat taai) en na 5 kwartier het hoofdgerecht. 1 schaaltje met spinazie/aardappel, 1 schaaltje met een curry met lamsvlees, 1 schaaltje met 2 stukjes droge kip en een schaaltje rijst. Als bijgerecht een schaaltje met een halve Naan. De smaak van alles was redelijk, maar wij hebben dit nog niet eerder meegemaakt.
    Hoe dit restaurant aan zulke goede beoordelingen komt is ons een raadsel. Wij hebben 35 euro voor de groupon betaald en ook nog eens bijna 10 euro voor drankjes, maar vonden het jammer van het geld.

3,3
  4. Internationaal Deventer

Geke

Het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en er was een snelle bediening. Wij hebben in de kelder gedineerd. Mooie plek, maar de erg krappe tafel voor 6 personen was enigszins ongemakkelijk.

Het eten was verder goed, alleen te prijzig voor wat je kreeg. Cheeseburger was van een goed formaat, maar de ladysteak was erg karig.

Hoewel we lekker gegeten hebben, vonden wij de prijs kwaliteit verhouding erg tegenvallen. Wel positief is dat ze standaard een karaf water aanbieden en een schaal met broodjes en boter.

5. Geke

Over het algemeen kun je hier prima eten, het eten is goed. Mijn ervaring met de laatste keer was dat we ruim een uur hebben moeten wachten op het hoofdgerecht (de mensen naast ons kwamen na ons binnen en waren alweer vertrokken voordat wij een hoofdgerecht hadden).
    De zalm uit de oven was héél erg karig voor een stevige prijs. Bijgerechten waren ze vergeten, die kwamen toen de zalm al bijna op was. Pizza's zijn wel erg lekker.
    Drankjes maken het uit eten gaan hier duur, zeker als je zo lang op je eten moet wachten. Wat mij opviel is dat als je een spa blauw bestelt, je gewoon een glas water krijgt. Voor die prijs verwacht je gewoon een flesje spa blauw.

6. Geke

De service staat hier hoog in het vaandel. Dat merk je aan de medewerkers. Er gaat af en toe wat mis, maar dat kun je de mensen absoluut niet kwalijk nemen! Het is al fantastisch dat de gehandicapte medewerkers een kans in de horeca geboden wordt. Er is in ieder geval een vlotte bediening.

De lunch echter viel erg tegen. Het luxe biologische broodje gezond bleek een klomp brood waar je met geen mes doorheen kwam. Het gezonde beleg moest apart gegeten worden en was erg karig. Jammer, want voor het forse bedrag (rond de € 8,-) mag je beslist meer verwachten (ook qua hoeveelheid...)

De soep was lekker en voorzien van 2 stukjes geroosterd brood. Jammer dat er bij de stukjes brood geen kuipje boter was gedaan. Dat maakt het allemaal net iets smeuïger. Nu was het gewoon een droog stukje brood bij een kopje soep.

Voor 2 consumpties, 2 kopjes soep, een broodje gezond en een tosti samen 24 euro betaald. En dat is wel veel geld voor wat je krijgt. Jammer!

Ik zou dit restaurant eerder aanbevelen voor koffie met appelgebak, want die is inderdaad heerlijk!

5,1
  7. Internationaal Nes Ameland

Geke

Heerlijk gegeten hier voor een goedkope prijs! Voor hetzelfde geld als bij een afhaalchinees kun je hier echt heerlijk eten. Niet veel keuze op de menukaart en dat is eigenlijk meer dan prima! Royale porties en een hele aardige bediening. Echt een aanrader, zeker als je niet teveel geld wilt uitgeven.

8. Geke

Het restaurant ligt prachtig aan het strand, het buitenterras is echt een aanrader! Wij kwamen alleen voor 2 drankjes, dus het eten niet geprobeerd. Na 20 minuten wachten zelf maar naar binnen gegaan om wat te drinken te bestellen. Wel royale glazen met cola, maar helaas geen ijsklontjes of een schijfje citroen. Jammer dat de mevrouw van de bediening erg stug was, er kon geen vriendelijk woord af. De mensen aan het tafeltje naast ons werden echt onvriendelijk te woord gestaan. Jammer! Ook maar 2 personen voor de bediening gezien, veel te weinig voor zo'n restaurant. Mijn beoordeling is alleen op basis van de drankjes!

9. Geke

Wij waren hier door een actie die we met het hotel hadden. Wij hadden het biefstuk menu (waarde 10 euro). Het was niet duur, maar ook niet meer dan 10 euro waard. Stukje biefstuk, bakje met frietjes en een klein schaaltje met wat sla. De prijzen van de drankjes waren wel prima! Helaas zijn wij die avond "vergeten" door het personeel. We hebben ruim 1,5 uur op het hoofdgerecht moeten wachten. Ook de beloofde bitterballen op het terras hebben wij nooit gekregen. Aan de service kan nog wat gesleuteld worden.

10. Geke

Gezellig restaurant met een heel sfeervol terras. Lekkere loungebanken met gezellige open haarden, waar het goed toeven is! De gamba's waren heerlijk en de biefstuk was inderdaad boterzacht. Spontane en attente bediening. Niet opdringerig, maar met gepaste aandacht voor de klant. De kwaliteit van het eten was prima, maar de prijzen waren wel wat aan de hoge kant, vooral voor de drankjes.
    Al met al lekker gegeten!

11. Chinees-Indisch Rijssen

Geke

Heerlijk eten voor een schappelijke prijs. Supervriendelijke bediening en hele royale porties eten. Het is er altijd druk rond 6 uur, maar even telefonisch bestellen en het staat een kwartiertje later al klaar. Super!!

12. Je kunt inderdaad bij de open haard heerlijk een glas drinken. Heel gezellig. Het eten was voortreffelijk. Het wildgerecht was goed bereid en met voldoende bijgerechten. Een hele gezellige avond gehad met heerlijk eten. Er waren niet veel gasten toen wij er waren, maar we voelden ons absoluut niet opgejaagd omdat de keuken wilde sluiten ofzo. Dikke pluim voor het heerlijke eten in dit leuke restaurant!

13. Een prettig restaurant om te lunchen. Echt royale porties, waar je ruim genoeg aan hebt. Voortreffelijke tomatensoep. En dat alles tegen een redelijke prijs. Soms is het wel erg druk en rumoerig, maar ondanks dat is er altijd een vlotte bediening.

14. Ze serveren hier echt de lekkerste lunchgerechten. Al veel zaken in de regio bezocht, maar de lekkerste broodjes zalm worden toch echt hier geserveerd! En ook nog eens voor een goede prijs. Maar ook de andere heerlijke broodjes zijn echt aan te raden!

15. Internationaal Holten

Jammer dat ons niet verteld is dat er naast het a la carte restaurant, ook een brasserie was. Wij werden dus automatisch naar het a la carte restaurant gebracht. Pas toen wij weggingen hoorden wij dat er ook een brasserie was. Bij aankomst werden wij eerst in de hal gezet met een drankje. Dit zitgedeelte was minder geschikt om even lekker een drankje te drinken. Niet gezellig en direct naast de balie waar ook de hotelgasten binnenkwamen met hun bagage. Waarom wij eerst in de hal werden gezet werd ons niet verteld. Er waren niet veel gasten, dus aan de drukte kan het niet gelegen hebben. Het eten was lekker, en het zag er opgemaakt mooi uit, maar het was niet overdadig. Wat extra groente of gebakken aardappeltjes zou welkom geweest zijn. Wel hele stevige prijzen voor het eten, wat jammer is, want voor deze forse prijzen kun je veel uitgebreider in diverse andere gelegenheden eten.