• Lid sinds 16 juli 2014

De Vrolijke Pater

Alkmaar
  3. De Vrolijke Pater

Alkmaar

Geertruidenberger heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ben al 3 keer bij de Vrolijke Pater gaan eten en het is één van mijn favoriete restaurants geworden. Zoals sommige mensen hier al opmerken, moet je soms wat langer wachten op de bestellingen, maar als alles eenmaal op tafel staat is het een groot feest. Erg originele en verrassende gerechten met grappige namen. Belgische restaurants zijn over het algemeen duurder dan gemiddeld, maar dit is natuurlijk niet de snackbar om de hoek. 75,- euro voor 2 personen inclusief 3 drankjes pp en nagerecht, vind ik niet onredelijk. Wij komen hier zeker terug en zitten er zelf aan te denken om na onze bruiloft hier met vrienden en familie te gaan eten.

2. Echt uitstekend restaurantje aan de rand van het centrum van Alkmaar! Wij waren er op zondag en we kregen heerlijke gerechten met bijpassende Belgische en Nederlandse bieren, een goede bediening die er van alles aan doet om het je naar de zin te maken. Kortom; wij zijn oprecht enthousiaste genieters van de Vrolijke Pater geworden!

3. Geertruidenberger's profielfoto
  4. Geertruidenberger's profielfoto
    Geertruidenberger heeft een recensie geschreven voor De Vrolijke Pater

5. Geertruidenberger's profielfoto
    Geertruidenberger heeft een recensie geschreven voor Eethuis Zeytin

Vond dit restaurant matig. Ben zelf Turk, maar toch. Was bij familie in Enschede, toen hier gegeten. Een echte Turk maakt onze gerechten met passie. Dat doen jullie niet genoeg.

Beter je best doen jongens.

3,4