• Lid sinds 15 februari 2021

L'Arcobaleno

Balk

Texas Steak

Sneek

Geertje heeft nog geen foto toegevoegd

1. Geertje 's profielfoto
    Geertje heeft een recensie geschreven voor Kui-Ping
    Chinees-Indisch Haren

Erg lekker, vers eten van goede kwaliteit.

2. Geertje 's profielfoto
    Geertje heeft een recensie geschreven voor L'Arcobaleno

Zoals altijd heerlijk en eerlijk eten. Deze mensen doen hun uiterste best om het naar je zin te maken en dat merk je, pizzas rijkelijk belegd en de bediening en keuken o zo vriendelijk. Vorige week weer heerlijke pasta carbonara opgehaald en een pizza peasana. Grazie L'arcobaleno! Tot de volgende keer.

3. Geertje 's profielfoto
    Geertje heeft een recensie geschreven voor Texas Steak

Heerlijk eten en leuke tent, voor de corona geweest en leuk met het gezin gegeten. Complimenten.

4. Geertje 's profielfoto
    Geertje heeft gereageerd op een recensie van L'Arcobaleno

Ik wilde even een leuke recensie hier achterlaten... Toen las ik die van jouw en voelde ik lichtelijke irritatie. Allereerst is gaDverdamme 1 woord. En wat een zielige recensie. Wij komen hier minstens één keer per maand. Vriendelijke personeel en heerlijk eten, als er iets niet bevalt geef je dit aan en doen ze er alles aan om het naar je zin te maken. Jij bent zeker zo'n zeur die er niks van zegt en vervolgens nare recencies gaat schrijven. Er werken 'mensen' daar he, fouten kunnen gebeuren. Ps mijn man en zoon vinden de spareribs daar juist heerlijk, miss heb je geen smaak 😉 Iets minder zuur in het leven staan en wat vriendelijkheid maakt veel goed! Groetjes

5. Geertje 's profielfoto
    Geertje vindt de recensie door A.h. voor L'Arcobaleno niet leuk

A.h.

Pizza kun je hier prima eten. Spare ribs te verdrietig voor woorden. Duur, taai en smakeloze sauzen. In 3 woorden samen te vatten; gat ver Damme.

2,3