1. Jaak & Trèske Geelen-Capals (Maaseik) genoten wederom van een uitstekend verzorgde en uiterst smakelijke wildmenu. De chef-kok en zijn lieftallige dame en deskundig team streven perfectie na. De chef-kok hield voor 100% rekening met mijn allergie en kwam persoonlijk aan tafel om een voortreffelijke wijn te suggereren. Kortom een adres om te frequenteren.

2. Voor de Xste keer dit uitmuntend restaurant bezocht. Wederom hebben mijn echtgenote en ikzelf culinair genoten van een uitstekende wildmenu. De uiterst sympathieke chef-kok en zijn attente echtgenote maken er samen met hun topteam een prachtavond van. Ook werd er voor 100% rekening gehouden met mijn specifieke allergie!
    Samengevat een adres om te frequenteren.
    P.S. Ook de door de chef aanbevolen begeleidende wijnen waren schitterend.
    Jaak & Trèske Geelen-Capals MAASEIK (BE )

3. Voor de Xste maal genoten van een subliem verrassingsmenu. Dit restaurant verdient om gefrequenteerd te worden. De patron tevens chef-kok, sommelier komt uitvoerig het menu toelichten en geeft uitstekende wijnsuggesties. Er wordt voor 100% rekening gehouden met je allergie. Zeer competent en sympathiek personeel. We dineerden op het terras met een prachtig uitzicht. Toen er onweer dreigde werd alles netjes overgebracht naar binnen. Sowieso voor de Xste keer een avondvullend culinair hoogstandje!

4. Wederom genoten van een heerlijk wildmenu. De chef-kok komt persoonlijk een babbeltje slaan. Er wordt voor 100% rekening gehouden met een allergie. Zeer authentiek, romantisch interieur (kaarslicht, etc) maar het aller voornaamste… uitstekend smaakvolle gerechten. We komen er dan ook regelmatig!

5. Al voor de tweede maal enorm genoten. De gastronomische wildmenu was voortreffelijk. Uitstekende gastvrije , vriendelijke gastvrouw. Prijs/kwaliteit meer dan ok.
    Een adres om te frequenteren.

6. Vandaag enorm “ genoten” van het wildmenu. Heel vriendelijke gastvrouw en een fantastisch verzorgde wildmenu. Buitengewoon. Ze doen hun naam “ t pure genot “ alle eer aan. Kortom een uiterst geslaagde avondvullende culinaire ervaring! Proficiat!

7. Op een zwoele zomeravond genoten van een heerlijk diner. Een goede prijs/kwaliteit. Er werd ook prima rekening gehouden met allergie. Kortom een adres om te frequenteren.

8. Fantastische avond. (19 Juli 2019) uitzonderlijk deskundige en vriendelijke gastvrouw. Enorm genoten van een viergangen diner.
    Prima wijn.
    Pris/kwaliteit meer dan ok. Een aanrader… zelfs een “ ommetje “ waar.
    We keren sowieso terug.
    P.S. Er werd nauwgezet rekening gehouden met mijn allergie. Proficiat.