• Lid sinds 30 september 2010

De Loohoeve

Schoonloo

Spices India

Assen

GeejeeZ heeft nog geen foto toegevoegd

1. GeejeeZ's profielfoto
    GeejeeZ heeft een recensie geschreven voor Kohinoor van India

Hier nu twee maal gegeten en zeer aangenaam verrast! Voortreffelijke keuken, voorkomende en attente bediening. De tweede keer zat het restaurant aardig vol, maar werden de gangen nog steeds keurig op tijd geserveerd. Tot slot nog zeer vriendelijk geprijsd, wat wil een mens nog meer?! Aanrader!

2. GeejeeZ's profielfoto
    GeejeeZ heeft gereageerd op een recensie van Spices India

Welkom in de wereld van recensies op het internet. Heeft nadelen (weet ik zelf als geen ander, met een eigen restaurant!), maar werkt alleen als niet slechts de positieve ervaringen, maar ook de negatieve worden vermeld. Zoals nu dus!

3. GeejeeZ's profielfoto
    GeejeeZ heeft een recensie geschreven voor Spices India

Wij kwamen niet verder dan twintig minuten aan tafel zitten en toen zijn we maar vertrokken... Het was er beslist niet druk, maar de bediening had er duidelijk geen zin in; we werden vakkundig genegeerd, evenals andere mensen die vlak voor ons binnenkwamen. Wie weet een goed restaurant maar eerst eens wat aandacht aan de bediening besteden, me dunkt!

3,4
  4. GeejeeZ's profielfoto
    GeejeeZ heeft een recensie geschreven voor De Loohoeve

We hadden op de bonnefooi een tafel gereserveerd en kwamen er tot onze schrik bij aankomst achter dat het restaurant toch iets luxer was dan we verwacht hadden, helemaal onze dochter van 12 en geen gemakkelijke eter.
    Dit alles was geen probleem voor de bediening en de kok die hun uiterste best hebben gedaan om het ook haar culinair naar de zin te maken, voorwaar geen gemakkelijke opgave voor een kind dat weinig anders dan frikandellen lust.
    Het eten was voortreffelijk, en de wijn eveneens. Zeer de moeite waard en we komen beslist nog eens terug!

5. GeejeeZ's profielfoto
    GeejeeZ heeft een recensie geschreven voor Brakzand

Hier kunnen we kort over zijn: het eten bij Brakzand was vet, zout, slecht opgewarmd en duur.

2,9
  6. GeejeeZ's profielfoto
    GeejeeZ heeft een recensie geschreven voor De Ware Jakob

Na enkele minder goede ervaringen in andere restaurants op Schier, hebben we bij De Ware Jakob gelukkig heerlijk gegeten!

Lekker eten, goede porties, genoeg groente en een uitstekende bediening.

Aanrader!