• Lid sinds 4 oktober 2016

Restaurant Hotel Bakker

Vorden

gebbink heeft nog geen foto toegevoegd

1. gebbink's profielfoto
    gebbink heeft een recensie geschreven voor Restaurant Hotel Bakker

Hebben de laatste 4 weken 3x met 4 verschillende mensen gegeten bij Bakker.Wij zijn al veel vaker hier wezen eten. Maar er is de laatste 3 keren wezenlijk iets veranderd bij Bakker. Dat viel de anderen ook op. De laatste keer 2 okt. jl.is dan ook de aanleiding voor deze recensie. Bakker stond in de wijde omtrek bekend als meer dan goed. Van de sfeer moet je houden, Wel oubollig en de tafels veel te vol met lege glazen die maar blijven staan. Maar wel nog een v.d. restaurants die een gedekte tafel hebben. Waar vind je die nog ?
    Het eten is over gaar en lijkt al klaar te zijn voor dat je het besteld hebt. Groente krijg je wel maar niet voor 4 of 6 personen.De kok kan denk ik niet meer tellen. 2 rolletjes groeten voor 4 personen en een zeer klein bakje sla. Soms alleen aardappelen en soms ook nog friet. Je moet gelijk al bij bestellen.Soms 2x vragen en lang wachten.
    De ene tafel krijg brood vooraf.Helaas hebben wij 3x niets gehad, terwijl we wel hetzelfde bestelde als de andere tafels.
    De prijs is wel verhoogd maar het vlees en vis is wat minder en de groente helemaal minimaal en veel te weinig.Dit hoorde ik overigens van mee mensen die er geweest waren. Hadden dezelfde ervaring. Voor ons en de andere mensen voorlopig géén Bakker meer.Gelukkig zijn er nog restaurants genoeg in Vorden.

5,3