• Lid sinds 13 juni 2013

2. -
  3. -

La Porte Salute

Hoek van Holland

Gea en sander heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gea en sander's profielfoto
    Gea en sander schreef:

Ik vind t heel jammer dat we twee x keer naar een andere tafel worden gestuurd. We wilden dus wel onze tafel afstaan maar dat was niet meer nodig. Na weer een aantal drankjes worden we verzocht om weer onze tafel af te staan en aan de bar te gaan zitten. We hadden eten en drinken besteld van in totaal 75 Euro met drie personen en we komen er al jaren maar toch moesten we van onze tafel weg. Heel jammer maar dan komen we nu nooit meer bij de witte in s'gravenzande. Jaren lang wel ons geld aanpakken maar bij de eerste lentezon moeten we plaats maken...wat we ook van plan waren maar niet hoefde. Ik ben geraakt door deze aktie.

2. Gea en sander's profielfoto
    Gea en sander heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Witte

Heel jammer dat na al die jaren dat wij er al komen wij vandaag tot 2 x toe worden geacht om de tafel vrij te maken voor anderen. We waren bereid om de eerste keer te veranderen maar dat was niet meer nodig. We drinken voor 75 Euro met zijn drieën en moeten dan verkassen naar de bar. We zijn er klaar mee. Jaren vaste klant en dan zo niet relaxed kunnen zitten....heel jammer..wij komen hier niet meer. Ik ben gewoon boos nu.

3. Gea en sander's profielfoto
    Gea en sander heeft een recensie geschreven voor La Porte Salute

Slechte bediening. Drukker met zichzelf dan met de klant en je wordt niet serieus genomen.

4. Gea en sander's profielfoto
    Gea en sander heeft een recensie geschreven voor De Boulevard

We komen er al jaren en het blijft super gezellig. Het eten is heerlijk en ze hebben nu ook een mooi super groot terras. Echt een aanrader!