• Lid sinds 10 maart 2013

Restaurant Mulia

Dordrecht

1. Gé's profielfoto
    vindt de recensie door Gé voor Texas Steak leuk

Wederom bij Texas Steakhouse gegeten. Nu in hun nieuwe pand naast de schouwburg van Sneek. En wederom in één woord, Fantastisch! Parkeren, géén probleem op het Martiniplein. 100 Meter lopen van het restaurant. Ontvangst erg hartelijk en vriendelijk. Het nieuwe restaurant is zeker een vooruitgang, hoewel het "oude" iets meer gezelligheid uitstraalde. Maar eerlijk is eerlijk, de huidige locatie is absoluut top. Bediening zeer vriendelijk, eten Heerlijk! Voor de liefhebbers, als vooraf staat de Onion Flower op het menu. Voor zij die ooit in Amerika geweest zijn, beter bekend als de Blooming Union. Wil je eens wat anders als vooraf (2 personen, flinke hap), dan zeker doen. Spare ribs een tikje aan de droge kant, maar nog altijd erg lekker, de 500gr Angus om weg te zuigen. Bijgerechten maar dan voldoende. Kortom, een must voor de echte vlees liefhebber. En heren, als U nog steeds niet weet waar het Heineken bier toch zijn bijzonder smaak vandaan heeft, maak even gebruik van het toilet. Het antwoord hangt aan de muur.

2. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor Texas Steak

3. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor Deli
    Indonesisch Alkmaar

Wederom heerlijk gegeten. De uitgebreide Deli Rijst tafel voor 2 personen besteld. Wederom top. Bediening is altijd heel vriendelijk en attent. Kleine tip. Verwarm de borden. Die waren erg koud waardoor de gerechten snel afkoelden. Maar verder niets dan lof.

4. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor Restaurant Mulia

Prima. Heel lekker gegeten. Wij zijn fervente Indonesische eters, en Mulia is zeker een aanrader. Sfeer is wat gedateerd, service is OK maar géén topper. We hadden gekozen voor de rijsttafel van 18 gerechten. Dat is voor 2 personen meer dan voldoende. De saté komt heerlijk van een grilletje. Gerechten zijn heerlijk vers gemaakt en goed gekruid. Kortom een aanrader

5. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor De Buren
    Nederlands Alkmaar

Vanavond bij De Buren gegeten. Lekker weer, dus buiten op het terras gezeten. Bediening kwam vlot op gang. In eerste instantie vriendelijk, daarna kon er weinig vriendelijkheid meer vanaf. Voorgerecht (Carpaccio) kwam vlot door. Goed begin. Hoofdgerecht saté van kippedij. Goed mals maar had duidelijk wat lang onder de lamp gestaan. Satésaus uit een potje en wat uitgedroogd bovenop. Frietjes wat lauw en zacht. Ook erg zout.
    Al met al redelijk tot hooguit goed, maar zeker géén hoogvlieger.

6. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor Crystal Wok

Afgelopen zondag met een groep van 16 man hier gegeten. Er was voor ca. 25 Man gereserveerd, maar door het slechte weer van zondag 10 december hadden mensen afgebeld. Dat was bij binnenkomst al meteen een punt van discussie. Er was gerekend op een grotere groep. Getracht uit te leggen dat wij daar weinig aan konden doen, maar dat kwam helaas niet over. Jammer. Het eten is wat je van een wereldkeuken kan verwachten. Het is het allemaal net niet. De Sushi staat al een tijdje in de koeling waardoor deze niet echt vers meer is. Met de "Hollandse" kost is het al niet veel beter. Om over de pizzapunten maar te zwijgen. Die kunnen alleen nog dienst doen als onderzettertjes. Het beste kun je naar de grill en de wok gaan. Kun je maken zoals je zelf wil. Prima, niets mis mee. Op de ontvangst na, is het personeel vriendelijk en behulpzaam. Gebruikte borden worden snel opgeruimd. Al met al voor ons als groep niet voor herhaling vatbaar.

7. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor Patmos

Weer heerlijk gegeten. Bedienen zoals gewoonlijk vlot en gezellig. Eten top en meerdan voldoende.

8. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor Adriatic

Afgegaan op de vele positieve recensies, hebben wij hier zaterdagavond 22 april heerlijk gegeten. We werden heel vriendelijk en gastvrij ontvangen. Tafeltje was netjes gereserveerd. Als voorafje de Champi. Heerlijk gebakken champignons geserveerd met stokbrood en tzatziki. TOP!!!!! Als hoofd de Mixed Grill. Van alles een beetje maar werkelijk SUPER.

Regelmatig kwam er iemand van de bediening voorbij om te vragen of alles naar wens was. Nou reken maar van yes.

Als we nog een keer in de buurt zijn, dan komen we hier zeker terug.

9. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Zuidbroek

Regelmatig hebben wij een heerlijk weekendje weg in eigen land. Voor de 2e maal naar van der Valk Zuidbroek. Ook nu weer goed gegeten. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Het restaurant zelf is wat gedateerd. Kan een opfrisbeurt gebruiken. Surf&Turf heerlijk. Tournedos boterzacht. Kortom prijs/kwaliteit prima in orde.

10. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor Casa Piri Piri

14 februari (Valentijnsdag) hier samen gegeten. Het restaurant was gezellig aangekleed met hartjes en roosjes. Ontvangst was allerhartelijkst. Voorafje 3 sardientjes en venusschelpjes. Prima, niets mis mee. Hoofdgerecht 2 kippespiesjes piri-piri en een hele kip piri-piri. Die vielen wat tegen. De piri-piri had meer gemogen, ook al hadden we dat al aangegeven. De "hele" kip was meer een flink kuiken. Wat aan de minimale kant. Wel lekker gegrild. En als je van kluiven houd, een prima keuze. Kortom gezellig restaurant, gezellige en zeker vriendelijke bediening, maar niet typisch Portugees.

11. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor Sea You

Zondag 5 februari na een strandwandeling hier beland. Het ontvangst was allerhartelijkst. We hadden een leuke tafel met uitzicht over het water. De koffie is zonder meer heerlijk en lekker heet (zo moet het ook). We hadden allebij de Fish and Chips. Werkelijk top! En heel bijzonder, geserveerd met Pea Paste. Dat heb ik in Nederland nog nooit gezien. Engelser kan het niet. Compleet met huis gemaakte patat en natuurlijk op een krant geserveerd :-)

Kortom hier komen we zeker weer terug (al was het aleen maar voor de koffie).

12. Gé's profielfoto
    heeft gereageerd op het artikel: Een Canadees "frietje mét" oftewel: Poutine
  13. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor Humphrey's
    Internationaal Zaandam

Zondermeer goed! Als je de prijs kwaliteit verhouding in ogenschouw neemt, dan kun je hier voor dat geld prima eten. Gezellig, maar wat rumoerig. We hadden voor zes personen gereserveerd en de tafel stond netjes klaar. Flink stuk brood op tafel met aiolie en kruidenboter. De bediening was vlot en bijzonder vriendelijk. De gerechten werden netjes tegelijk uitgeserveerd. Zowel het voor, hoofd als nagerecht waren prima. Helaas gaat deze vestiging binnenkort sluiten.

14. Gé's profielfoto
    vindt de recensie door Els voor Kade 10 leuk

Els

Wij hebben nu 3 keer bij kade 10 gegeten met de Kerst, ook afgelopen Kerst was het een waar feest. Voor de allerjongste was het een lange zit, maar door de gezelligheid viel dat mee. De mensen die ons bedienden deden dat met eindeloos geduld, ze hadden het goed druk en evengoed bedienden ze met een big smile bij iedereen. Er was ook live muziek en je kon dansen, kortom het was weer gezellig, tot komende Kerst!!!

Afgelopen zaterdag zijn we weer geweest, wederom een succes, thanks allemaal.

Bert en Els

15. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor van B restaurant

Absoluut TOP!!! Via Eet.nu dit restaurant uitgekozen. De goede recensies gaven hierbij de doorslag. We werden zeer gastvrij ontvangen en kregen een gezellig tafeltje in het midden van zaak. De bediening is zeer vriendelijk. Als voorgerecht de flammkuche met pulled pork. Een eigen variatie van de kok op de bekende Duitse flammkuche, maar zeker een geslaagde. Als hoofdgerecht de 400gr. ribeye. Dat was dus echt 400gram! Een door en door mals stuk vlees. Werkelijk om weg te zuigen, Bijgerecht een heerlijke salade en vlaamse frietjes. Het nagerecht was het Grand dessert. in een woord verrukkelijk.

Dit restaurant staat in mijn adresboek. Hier komen we zeker, ondanks de afstand van ca. 150Km, nog een keer terug.

16. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor De Sirenes

Zaterdag 26 juni voor het eerst bij De Sirenes gegeten. De ontvangst was bijzonder vriendelijk. We hadden niet gereserveerd wat voor de zaterdag achteraf niet handig was. Maar dit werd snel en netjes opgelost door ons aan een tafel te zetten van een latere reservering. De menukaart is bijzonder uitgebreid wat kiezen er niet makkelijker op maakt (luxeprobleem). Alle gerechten werden snel en netjes geserveerd. Zowel het hoofd- als nagerecht bijzonder lekker. Absoluut bovengemiddeld. De bediening uiterst vriendelijk en behulpzaam. Minpuntje is dat het restaurant erg "vol" aandoet en soms erg rumoerig is. De tafels staan erg dicht op elkaar. Maar als we nog een keer in de buurt zijn, dan komen we zeker nog een keer terug.

17. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Spier

Afgelopen weekend een paar daagjes geboekt in het Van der Valk te Spier. We besloten de zaterdagavond hier te eten, en dat was een teleurstelling.

Het personeel was duidelijk niet in staat om deze drukke avond naar behoren af te wikkelen. Lange wachttijden en voor-, hoofd- en nagerechten die met veel onderling tijdverschil worden uitgeserveerd.

Wij hadden het wildschotel stoofpotje als hoofdgerecht. Een regelrechte teleurstelling. Droge hompen vlees in een suddersaus, geserveerd met al even droge aardappelpuree en cranberry gelei, aangevuld met een puntzak patat. Géén salade, géén groente, niets. Toen we daarom vroegen (overige gerechten werden hier wel van voorzien), reageerde men zeer verbaasd. Met moeite kon er een schaaltje rauwkost vanaf.

Dit restaurant is absoluut de minste die we ooit bij Van der Valk getroffen hebben. Het buffet ontbijt is uitstekend.

18. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor Burger King

Net en zeer vriendelijk personeel. Bestelling kwam vlot en keurig door. Koffie prima. Toiletten netjes en schoon. Algehele indruk was zeker positief. Restaurant keurig op orde. Er liggen voor de gasten ook wat maandbladen. Een restaurant om te onthouden.

19. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor KFC
    Snackbar Roermond

Tsja. Wat moet je hier van vinden. Wat kan je verwachten voor dat geld. Nou deze KFC behoord zeker tot één van de slechtere. Frietjes smaakten naar oud vet. Om de een of andere reden konden we géén bucket met alleen hotwings krijgen. Onbegrijpelijk want dat is bij andere KFC's nooit een probleem. Ik moest maar wat àla carte nemen. Personeel matig tot géén interesse in de klanten (geïrriteerd kauwgom kauwend jongedametje achter de balie). Helaas maar deze KFC hoeft niet meer op onze klandizie te rekenen.

20. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Helaas, dat was dus de laatste keer La Cubanita Zaandam. Een aantal jaren zijn wij hier ook geweest, vlak na de opening. Toen waren we enthousiast over deze zaak, maar de kwaliteit is absoluut niet meer te vergelijken. De smaak is van laf/flauw tot bremzout. Van nauwelijks lauw tot zwaar doorgebakken. Deze kwaliteit hangt erg naar prefab voer. Beetje wat je mag verwachten van de grotere fast food ketens.
    Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Maar ja, wat kan je verwachten voor €17,50 per persoon voor onbeperkt tapas eten. Mijn advies; betaal €10,- per persoon meer en ga naar de individuele Spaanse restaurants.

6,3
  21. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor Texas Steak

Zaterdag 21 maart heerlijk gegeten. We hadden om een rustig tafeltje gevraagd. Nou dat hebben we gekregen. We zaten in het cellenblok, midden in de zaak. Hartstikke knus en gezellig. Bediening zeer vriendelijk en gastvrij. Eten absoluut bovengemiddeld. We hadden bewust géén voorgerecht genomen, aangezien de porties op de tafels er behoorlijk uitzagen. We kregen als starter een zelfgebakken maisbrood met diverse sausjes en tapenade. Een mooie start. Hoofdgerecht een American Steak en Cowboy Beef. Allebei rijk voorzien van bijgerechten. 2 Mooie stukken vlees. Als dessert de Cold Kees. Nou ga daar maar even voor zitten.

Alles perfect verzorgd en geserveerd.

22. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor Fussia

Absoluut goed! We hebben hier vrijdag 6 februari met 10 personen gegeten. Alle gerechten zijn zonder meer lekker en vers gemaakt. Zeer vriendelijk bediening. Alle gerechten kwamen lekker vlot door, ondanks de drukte. Wel erg massaal (grenst aan het "eetschuur" gevoel).

Kortom, een aanrader. Vooraf reserveren is wel een "must".

23. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Pandarve

Een ervaring om nooit te vergeten. Wat een absolute top-tent. De bediening en ontvangst absoluut allervriendelijkst. De sfeer top! Het eten onbeschrijfelijk goed! Als voorgerecht hadden we 1x de pompoensoep met geitenkaas. Overheerlijk! Wat een heerlijke combinatie.

Hoofdgerecht op aanraden van het bedienend personeel, de spare ribs. Absolute topklasse! Nog nooit zulke lekkere en botergare ribs gegeten, en dat terwijl ik zo'n beetje over de hele wereld gewerkt en gegeten heb. In eerste instantie ontbrak een vingerkommetje of nat servet om je vingers schoon te maken, want ribs eet je met je eigen kluiven. Maar die was niet vergeten, je hebt het gewoon niet nodig. je lepelt zo met je mes en vork de botjes eruit. Zo gaar en mals zijn ze. Werkelijk subliem.

Het is voor ons een uurtje rijden, maar als we weer spare ribs gaan eten, dan is dat in Zeist.

24. Gé's profielfoto
    heeft Bij de Buurvrouw toegevoegd als favoriet restaurant

Bij de Buurvrouw eetgelegenheid gesloten

• Steakhouse
    Communicatieweg 4d Heemskerk
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  25. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor Bij de Buurvrouw

Na vele goede berichten, hebben wij hier vanavond gegeten, en om kort te zijn: Heerlijk!!!

Neem géén voorgerecht, want de hoofdgerechten zijn behoorlijk ruim bemeten. De bijgerechten ruim voldoende. Wij hadden gekozen voor twee keer de spare ribs (Eén keer Large en één XLarge met Duivelse Dressing. Voor de niet pittige eter, niet doen. Maar anders overheerlijk) en één Romaanse maaltijdsalade. Ook deze was in één woord heerlijk.

De desserts: bestonden uit één keer witte chocoladekoek, één keer French coffee en één keer Grand Dessert. Met als toegift een likeurtje van het huis.

Bediening zéér vriendelijk.

Prijzen wat hoger dan gemiddeld, maar het dubbel en dwars waard.

26. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor Siam

Afgaande op de vele positieve reactie op eetnu.nl, hebben we hier 17 augustus gegeten. We hebben via de site gereserveerd, en kregen keurig een bevestiging. Aangekomen werden wij vriendelijk ontvangen. Er waren nog een aantal tafels vrij, dus konden we gaan zitten waar we wilden.
    De menukaart is zeer uitgebreid, de keuze is zeer uitgebreid. Maar de zeer vriendelijke bediening helpt je graag bij het kiezen. Let wel even op de pepertjes achter de gerechten. Voor, hoofd- en nagerecht absoluut heerlijk. Wij houden van pittig en gekruid eten, en zijn wat dat betreft zeer kieskeurig. Maar alles was even heerlijk.

Hier komen we zeker terug.

27. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor Athina

Afgaande op de vele positieve reacties, zijn we hier neergestreken tijdens onze vakantie in Emmen. We hebben hier fantastisch lekker gegeten. Zeer authentiek. Gezellig restaurant en zeer vriendelijke bediening. Mijn vrouw had de Alexadroupolisschotel, ikzelf de Athinachotel. Beide heerlijke gerechten. Ook de desserts waren absoluut top!!!
    Helaas voor ons wat uit de buurt, maar dit restaurant is voor mij een ritje Amsterdam>Emmen V.V. waard.

28. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor Quinta Piri Piri

Vrijdag 8 Augustus met ons gezinnetje voor het eerst hier gegeten. In één woord: Absoluut voortreffelijk. De kip Piri-Piri is overheerlijk, evenals de mixed grill. De tapenade en kruidenboter bij het stokbrood is huis gemaakt, en dat is goed te proeven.

Absolute aanrader: Neem als voorgerecht de Portugese worst, en als dessert het walnotentaartje met amandel en slagroom. Daar blijf je van eten! De huiswijn is heerlijk.

De bediening zeer vriendelijk en vlot. Bij het (helaas) weggaan, werd netjes de deur voor ons opengehouden. Eigen parkeergelegenheid om de hoek.

Hier komen we zeker vaker!

29. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor Pravisani & Co

Zonder twijfel het beste ijs in de hele regio en daarbuiten. Ook nu er een concurrent bijna naast zit, staan de klanten in de rij (ook gisteren weer).

30. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor La Place

Vandaag in deze LaPlace even een "korte" koffie stop gemaakt. Bij binnenkomst viel direct het mooi en goed gevuld buffet op. Alles netjes verzorgt. Een overvloed aan keuze. 2 Heerlijke ijskoffie's genomen, samen met een zelf geschepte salade, een zalm salade en een vers broodje met gehakt. De tafels netjes en schoon, het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Ook de toiletten waren keurig schoon.
    Kortom, deze staat in de TomTom!!!

Meer updates