1. De Walrus

Leeuwarden
  2. De Lachende Koe

Leeuwarden

GCFC heeft nog geen foto toegevoegd

1. GCFC's profielfoto
    GCFC vindt Grand Café De Friesche Club leuk

2. GCFC's profielfoto
    GCFC heeft gereageerd op het topic: 2 Shifts reserveren

Hallo,
    Ik heb een soortgelijke vraag. Wij werken nu met 2 shifts in het systeem, lunch en diner. Ik ben benieuwd of daar nog een 3e aan toegevoegd kan worden.
    Bvd.

3. GCFC's profielfoto
    Van restaurant

Welkom bij de (fan) club! Graag geven we onze fans een grand-tour door het unieke clubgebouw vraagt u ons daar de volgende keer om?

4. GCFC's profielfoto

Beste De Vries,
    Bedankt voor uw recensie we zijn er erg blij mee en houden ons voortaan wat in met het zout. Bedankt voor de tip en we hopen u snel weer te zien.

5. GCFC's profielfoto
    Van restaurant

We gaan er bijna van blozen, Ontzettend bedankt voor uw waardering. We zijn gepast trots op onze club
    en zetten de traditie in de huidige tijd voort. We hopen u snel weer te zien.

6. GCFC's profielfoto

Beste Annelies Meijer,
    Bedankt voor de leuke recensie! Wat goed om te horen dat u een fijne avond heeft gehad. Hopelijk tot snel!

7. GCFC's profielfoto

Beste Dijkstra,
    Bedankt voor uw recensie we voelen ons erg vereerd.We hopen van harte u weer te mogen verwelkomen, als u uw komst telefonisch meldt dan hebben wij als teken van waardering voor uw recensie de stokbrood met kruidenboter voor u klaar staan.

8. GCFC's profielfoto
    Van restaurant

Die deuren, u heeft helemaal gelijk en gaan we regelen. Mogen we u dan de volgende keer rondleiden en de kegelbaan laten zien?

9. GCFC's profielfoto
    GCFC vindt De Walrus niet leuk
    Internationaal Leeuwarden

10. GCFC's profielfoto
    GCFC vindt De Lachende Koe niet leuk

11. GCFC's profielfoto
    Van restaurant

Dag Fedde, leuk te lezen dat jullie heerlijk hebben gegeten en weer komen. Wel benieuwd naar wat er mis ging in de bediening en de sfeer zodat we dat op kunnen pakken en de volgende keer jullie een nog leukere avond kunnen bezorgen. Hoor het graag van u op info@grandcafedefriescheclub.nl